REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Lukasz2605 napisał(a):Pośredni ? Myślisz że nie starczy na nic zadbanego ? Bo Mercedesy chodzą po 25.000-33.000 góra. Fakt BMW są droższe z tych roczników nie wspominając już o Audi.
Lukasz2605 napisał(a):Lexa masz zapewne na myśli LS430 ?
Lukasz2605 napisał(a):Piszą że ten 2.0 TDi CR niby poprawiony ale nie do końca. Nadal były problemy podobno ze słynnym imbusem, układem wtryskowym itp.
Bartolekk napisał(a):TDI polecisz konkretnie na serwisie.
do 2,0 TDI CR kupujesz za 550 zł komplet rozrządu na pasku i śmiga jak ta lata.
Bartolekk napisał(a):Proponuje rozróżniać porządnie kupione auto od wytanionego trupa i potem ktoś może nawet 2x dziennie jeździć do warsztatu.
Masz po prostu fałszywy obraz rzeczywistości.
Podajesz przykład tych na co się chcieli pokazać że mają premium i kupili najtańsze egzemplarze na rynku.
szybki napisał(a):Co Ty gadasz za farmazon... jaki obraz rzeczywistości... auta kupione w PL w salonie nazywasz trupem? To gdzie przeciętny użytkownik ma szukać tych perełek... na księżycu ?
Bartolekk napisał(a):Jasne i z przebiegiem 120 tys
Bartolekk napisał(a):No i warto dodać że xenony, centralny i wycieraczki to elementy typowe dla aut premium, ciekawe czemu w naszej firmowej Octavii ostatnio czujniki parkowania wysiadły, Skoda premium? hmm
Bartolekk napisał(a):szybki ma argumenty żeby pisać że kazde A6 się sypie no bo to jest A6.
szybki napisał(a):Normalne że wysiada Ci silnik wycieraczek... ? Albo może moduł uruchamiania silnika chłodnicy, albo normą są wadliwe kostki od kabelków przy klapkach k.? Albo ledy które walą się na potęgę?
Jakie masz wymagania? że ktoś wymieni Ci opony na continental dwa dni przed zakupem? no niezłe faktInvi napisał(a):Mogę kupić auto, które spełni moje wymagania. A skoro vag nie spełnia to w czym problem?