06 Lis 2023, 10:26
W takim razie, jeżeli z tego górnego wężyka leci płyn do zbiorniczka podczas pracy silnika, to znaczy, że pompa działa. W takim układzie, myślę, że układ jest zapowietrzony gdzieś na małym obiegu. Warto zwrócić uwagę na to, że po tych naprawach przez jakiś czas było ok. Więc jeżeli pilnowany był poziom płynu w zbiorniczku przez ten czas jak było ok ( nie zdarzyło się tak, że płynu brakło i płyn tylko przelewał się przez zbiorniczek - górnym wężykiem wlatywał, a dolnym uciekał ) to jest jeszcze możliwość, że jest pęknięty blok silnika. I układ zasysa powietrze. Pooglądaj dokładnie zimny blok silnika, czy nie jest w którymś miejscu białawo-zielonkawy. Zerknij też, czy jak uruchomisz zimny silnik, to czy nie ma powietrza w tym płynie, który wylatuje z tego górnego wężyka do zbiorniczka.
Jednakże problem wydaje mi się, że jest w małym obiegu, ponieważ w nim jest nagrzewnica i reduktor LPG ( a wspominałeś, że jak zaczął się problem, to przestało grzać i wyłączył się gaz ). Więc tak, jakby nagle w małym obiegu brakło płynu.
Nie wiem jak jest tam zrobiony termostat - czy da się jeździć bez niego - czy wkład jest razem z obudową, czy obudowa jest osobno i wkład osobno ). Bo jak jest osobno, to można by wyjąć wkład, zamknąć obudowę i rozgrzewać silnik bez wkładu termostatu. Może podczas rozgrzewania silnika, to powietrze zejdzie.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...