Czy Citroen C4 I jest warty zakupu?

25 Lut 2016, 18:54

Cześć,
mam okazje kupić Citroena C4 I w wersji Coupe z kwietnia 2006 roku. Jest to C4 z silnikiem benzynowym 1,6 - 110KM. Na liczniku ma przejechane 150 tyś. km.
Auto jest bardzo dobrze zadbane zarówno na zewnątrz jak i wewnątrz. Silnik pracuje równiutko, jeździ się bardzo dobrze, ale jako że nie jestem mechanikiem to nie podejmuję decyzji, tylko za 2 dni udam się ze sprzedającym do mechanika żeby to on powiedział jak auto wygląda zarówno od góry, jak i od dołu.

Natomiast post ten ma na celu uzyskanie odpowiedzi od trochę innej strony.

Zdecydowana większość znajomych itd. itp. kategorycznie odradza zakup tego auto "bo francuskie i będzie więcej u mechanika, niż będziesz jeździł".
Ale obserwując sobie auta jakie jeżdżą po mieście to widać masę Citroenów, Peugeotów oraz Renault i jakoś ludzie tym jeżdżą...

Bardzo proszę o informację czy warto inwestować w taki samochód, czy jest awaryjny, czy bardzo często się psuje i czy jest to bardzo kosztowne (z tego co ja się dowiedziałem to silniki benzynowe w C4 są udane) ?

Z góry dziękuję za pomoc :)
Hang
Obserwowany

Prawo jazdy: 24 04 2015
Auto: Brak

26 Lut 2016, 09:14

Jeżeli jest to zadbany egzemplarz to nie powinno być problemów,owszem elektronika bywa kapryśna,ale nie jest to coś z czym nie można sobie poradzić. Wstaw może link,tak abyśmy mogli go obejrzeć i ocenić.
Petrostar
Początkujący

Auto: VW Polo
Silnik: 1.4
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

26 Lut 2016, 11:31

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Oto samochód. Tak jak mówiłem, byliśmy to auto zobaczyć, przejechać się i w najbliższych dniach wizyta u mechanika :)

A wiesz może jakie są koszty części (jakby już coś poszło) w porównaniu z innymi markami? Czy są one stosunkowo tanie czy drogie?
Hang
Obserwowany

Prawo jazdy: 24 04 2015
Auto: Brak

26 Lut 2016, 12:01