Czy da się zbić masę w Tico do 550kg?

30 Sty 2011, 20:42

mam pytanie też odnośnie b1.gdybym kupił auto zarejestrowane na b1 i z masa własna 545kg i zarejestrowane na 2osoby to jeżeli są z tylu fotele to mogę przerejestrowac na masę tych 545kg i 5osobowe bo fotele z tylu są i wszystko jest ok i one już są w tej wadze 545kg?co muszę zrobić żeby z 2osobowego mieć 5osobowy?proszę o pomoc.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

14 Lut 2011, 23:24

Podobny temat odnośnie foteli założyłem TUTAJ.

A co do samochodów na b1 sprawa jest dość prosta. Ja osobiście posiadam samochód przerobiony na b1. Masa zmieniona jest w dowodzie rejestracyjnym jak i w ksiązce pojazdu. Najlepszym źródłem informacji jest wydział komunikacji ponieważ z własnego doświadczenia wiem że co miasto to inne wymagania. Ale w moim przypadku wystarczyło odchudzony samochód zawieźć na OSKP tam wystawiono stosowną adnotację. Następnie należało udać sie do wydziału komunikacji i tam załatwiać. Przepraszam za przedstawienie poglądowe rozwiązanie tej sprawy ale za mnie załatwiała to zaufana osoba, zaznaczam że nie było to załatwiane na żadne łapówki czy znajomości.

A tak poza tym, lepiej kupić samochód na b1 i mieć święty spokój. Wsiadasz, jedziesz, bez dodatkowych zmartwień. A tych - samochodów na b1, coraz więcej na allegro. Sam koło października będe sprzedawał swój.
Rafalek7
Początkujący

Miejscowość: Zagłębie Dąbrowskie
Prawo jazdy: 23 08 2010
Auto: VW GOLF IV
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Porsche 550 Spyder