Czy kupić UAZ?

30 Maj 2024, 20:55

Witam! Jestem fanem militariów i na poważnie rozważam zakup UAZa 469, ale nie mam doświadczenia z takimi samochodami. Czy ktoś mi może powiedzieć czego powinienem się spowdziewać oraz czego powinienem się nauczyć? Może ktoś mi doradzi albo odradzi zakup UAZa?
Nonna
Obserwowany

• 31 Maj 2024, 06:15

Jeśli jesteś mechanikiem i lubisz dużo spędzać czasu z samochodem to polecam. Nad wszystkimi bezdrożami UAZik góruje swoją zaradnością w terenie .To auto akurat znam dość dobrze bo wraz z kolegą posiadamy takie cudo do jazdy po Bieszczadzkich bezdrożach.My zastosowaliśmy pewną modyfikację a konkretnie to ma zamontowany silnik Diesla TDI wiec jest i mocny :yes: i nie tak paliwożerny jak benzynowy :no: . Oczywiście jest to auto wymagające uwagi ze względu na prostotę wykonania ale ma jedną wielką zaletę ...usterkę naprawisz na leśnej drodze przy użycie .. młotka,druta i sznurka a części zamienne są ogólnie dostępne .Tu nie potrzeba komputerów diagnostycznych i ,,OBD2" bo nawet nie ma gdzie ich podłączyć :D tu wystarczy pewna wiedza i sprawne ręce. Jeśli mogę coś doradzić to szukaj i kup auto z wyprzedaży mienia wojskowego :yes: co chyba akurat teraz ma miejsce..często to egzemplarze z małym przebiegiem i dobrze utrzymane wiec warto poświęcić czas na poszukiwania .To proste auto typowo terenowe ale trzymaj się z daleka od egzemplarzy z tzw. okazji i od osób które używały auta do typowej eksploracji w terenie bo one zazwyczaj mają mocno zużyte elementy zawieszenia i przeniesienia napędu. Zwróć uwagę na stan karoserii, wycieki z skrzyni biegów i reduktora , stan plandeki ,wały przeniesienia napędu,opony,akumulator.
    Ostatnio edytowany przez Acer66, 31 Maj 2024, 06:48, edytowano w sumie 1 raz
    Acer66
    Aktywny
    Awatar użytkownika

Zdjęcia: 11
    Miejscowość: Przemyśl
    Prawo jazdy: 12 06 1979
    Przebieg/rok: 30tys. km
    Auto: Mitsubishi ASX , Toyota Cross
    Silnik: 1,6 MIVEC 4A92-117KM
    Paliwo: Benzyna
    Typ: SUV