REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Kolego tu nie chodzi o zwolenników czy przeciwników oczywiście większość by kupiła diesla bo mniej pali ale wystarczy że raz taki kierowca przejechał się na problemach które potrafią się przytrafić w tych silnikach a im one są nowsze tym naprawy dużo droższe. Oczywiście jak kupisz nowe auto to przez pierwsze trzy cztery lata pewnie pojeździć bezawaryjnie nawet w mieście do tych powiedzmy 100tyś km jak dobrze pójdzie.maciejmacku napisał(a):Chyba na tym forum są sami zwolennicy benzyny i jest tutaj na to niezły monopol.
diesel potrzebuje nawet 3x więcej pokonanego dystansu niż benzynowy. Pali wtedy dużo i szybciej się zużywa z powodu gorszej jakości smarowania.
- filtr FAP – tzw. mokry filtr, który ma to samo zadanie co DPF. Różnica polega na tym, że do wypalenia służy specjalny płyn, który się uzupełnia, więc w mieście lepiej się sprawdzi niż DPF. Spotykane np. we francuskich i nie tylko autach.
Nikt nie powiedział że tylko benzyn się sprawdzi przy eksploatacji w określonych warunkach Napisz założenia, przemyślenia i wrzuć temat do działu Jakie Auto Kupić i zobaczymy jak to wygląda. Ktoś kto dużo jeździ i robi dużo km to diesel (diesle dieslowi nie równy i o tym trzeba pamiętać) może się jak najbardziej u niego sprawdzić.IrysObjective napisał(a):Zastanawiam się nad zaproszeniem do mojej stajni diesla 2.4 JTDm i po przeczytaniu artykułu biorąc pod uwagę moje trasy uważam że nie będzie to wcale taki zły pomysł.