Czy opłaca sie miec własne auto??

05 Lut 2011, 12:24

Jak mawia mój kolega smaochód to bezdenna skarbonka :) Ale plusy są niewątpliwe. Jeden wyjatek to korki, tutaj czasem lepiej przesiąść się do komunikacji miejskiej albo pomysleć motorku.
Pruję osiem dych
Jadę dziś do Tych
piliusz
Nowicjusz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Poznań

05 Lut 2011, 18:25

30 lat zapieprzałem komunikacją publiczną. Jak ktoś lubi takie atrakcje to powodzenia życzę.
Odkąd mam własne cztery kółka to jadę gdzie chcę, kiedy chcę, z kim chcę i jak chcę, zatrzymuję się kiedy mam na to ochotę (albo potrzebę :mrgreen: ).
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

06 Lut 2011, 12:01

W sumie to nie wiem czy tracenie czasu w korku jest większą frajdą :wink: a wychodzi znacznie drożej niż przejazd tramwajem/metrem/autobusem no i dochodzą problemy z parkowaniem.
Jasiek90
Stały forumowicz

Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

06 Lut 2011, 12:11

Wg. mnie to zależy jeszcze gdzie. Jako, że do Warszawy dojeżdżam sobie codziennie, to nie widzę powodu, aby marnować czas w korkach i bezsensownie wydawać bajońskie sumy na paliwo.
Natomiast u siebie w mieście na komunikację miejską nawet nie spojrzę, różnica jednak taka, że u siebie znam objazdy, skróty, przejazdy przez parkingi i nawet jak w centrum nie ma gdzie stanąć to jakoś sobie poradzę zawsze. W Warszawie szkoda mi na to czasu i nerwów. A mimo wszystko na ulicy na której pracuję o godz. 7:50 nie ma ani jednego wolnego miejsca parkingowego, ale o 7:40 wolnych jest 2/3 miejsc :mrgreen: