Największy problem to blacha bo naprawa najdroższa ,silnik 1.3 najbardziej wytrzymały z wszystkich auto żadko pobiera olej między wymianą za sprawą konkretnych pierścieni olejowych a pobiera jedydynie jak jest przegrzane .Jak jest odblokowany gaźnik to osiągi auta są jak na tą pojemność rewelacyjne ze startu z miejsca do 140 km/h można poradzić sobie z lekko zmęczonym golfem 3 czy calibrzą z silnikiem 2.0 w 8 zaworach przy większych prędkości to civic dostaje baty.1.3 odblokowane pali około 0.5 l więcej na 100km przy wmiare spokojnej jeździe, a spalić najmniej to 5.5 l/100km w trasie tym silnikiem mniej się nie da. Zawieszenie niezwykle trwałe nawet tuleje wytrzymają duże przebiegi tylko nie tzw. cukierek największa tuleje w tylnym zawieszeniu przy złych drogach ja wymieniałem często co pół roku około 25 000km nie warto kupować drogiej markowej kosztuje co trzy tanie a trzyma minimalnie więcej.Silnik 1.3 dobrze zbiera się nawet na niskich obrotach do 3000 obr. ten silnik jak jest odblokowany potrafi spali dużo jak ktoś go wysoko kręci 10l/100km to
średnie spalanie jest częste u tych co kręcą wysoko do około 8 tyś po kawalersku.Ja bym nie radził patrzeć w tym modelu na rocznik tylko na stan a z tym bywa rużnie,osobiście za takie 1.3 w dobrym stanie na alusiach nie dałbym więcej jak 4500 zł.