CZY PIERWSZE AUTO .... ?

30 Lip 2012, 20:16

Zamierzam kupić pierwsze autko, zawsze chciałem jeżdzić hondą civic 5 generacji co myślicie o niej może ktoś z was ma i poradzi ... ?


to jest poj. 1.3 / 94r. to dosyć stara fura bo dogorewa 18-tkę :wink:
Ostatnio edytowany przez BULLGAR, 30 Lip 2012, 20:19, edytowano w sumie 1 raz
BULLGAR
Obserwowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 1
Prawo jazdy: 17 07 2012

01 Sie 2012, 11:08

Trzeba obejrzeć w jakim to jest stanie, jeśli używana z głową to pojeździ. Hondowskie silniki z lat 90' uchodzą za praktycznie bezawaryjne, no ale lata lecą...
łejn
Początkujący
 
Posty: 52
Miejscowość: Lbn
Prawo jazdy: 06 01 2010
Auto: Nie mam

01 Sie 2012, 18:43

Największy problem to blacha bo naprawa najdroższa ,silnik 1.3 najbardziej wytrzymały z wszystkich auto żadko pobiera olej między wymianą za sprawą konkretnych pierścieni olejowych a pobiera jedydynie jak jest przegrzane .Jak jest odblokowany gaźnik to osiągi auta są jak na tą pojemność rewelacyjne ze startu z miejsca do 140 km/h można poradzić sobie z lekko zmęczonym golfem 3 czy calibrzą z silnikiem 2.0 w 8 zaworach przy większych prędkości to civic dostaje baty.1.3 odblokowane pali około 0.5 l więcej na 100km przy wmiare spokojnej jeździe, a spalić najmniej to 5.5 l/100km w trasie tym silnikiem mniej się nie da. Zawieszenie niezwykle trwałe nawet tuleje wytrzymają duże przebiegi tylko nie tzw. cukierek największa tuleje w tylnym zawieszeniu przy złych drogach ja wymieniałem często co pół roku około 25 000km nie warto kupować drogiej markowej kosztuje co trzy tanie a trzyma minimalnie więcej.Silnik 1.3 dobrze zbiera się nawet na niskich obrotach do 3000 obr. ten silnik jak jest odblokowany potrafi spali dużo jak ktoś go wysoko kręci 10l/100km to średnie spalanie jest częste u tych co kręcą wysoko do około 8 tyś po kawalersku.Ja bym nie radził patrzeć w tym modelu na rocznik tylko na stan a z tym bywa rużnie,osobiście za takie 1.3 w dobrym stanie na alusiach nie dałbym więcej jak 4500 zł.
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

01 Sie 2012, 19:31

Tylko ciekawe czemu dużo osób narzeka na kiepskie osiągi 1.3.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 38411
Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

02 Sie 2012, 12:57

Narzekają na osiągi tylko ci co mają zablokowany gaźnik oraz te cipy co nie umieją przycisnąć gazu.Civic 5g swego czasu bardzo mnie robił i posiadałem parę sztuk z silnikiem d13b2 zmiana na wtrysk d13b7,d15b7,d16z6.1.3 po odblokowaniu do 120 km/h zbytnio osiągami nie ustępuje d15b2 .podam że zdrowy 1.3 odblokowany poradzi sobie z fiatem punto 1 1.2 16v na ćwiartkę a to już jakoś chodzi,co prawda jak kupowałem pierwszego civica 1.3 to on ciągnął jedynie do 4500 obr/min miałem wrażenie że to chodzi gorzej od seicenta 900 które miałem wcześniej ale po odblokowaniu to całkiem inne auto.To jest 1.3 a nie 2.0 w trasie 0d 120km/h czuć co to jest za pojemność a przy ostrym bucie to potrafi spalić to jest gaźnik
ak83
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 337
Miejscowość: Wejherowo
Prawo jazdy: 01 04 2001
Auto: honda civic Type-r
Silnik: k20a2

02 Sie 2012, 16:46

Znajomy miał takiego Civica i nie na narzekał.
hylar
Nowicjusz
 
Posty: 6
Prawo jazdy: 01 01 2001
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Roadster - bezkompromisowy kabriolet
    Tak jak określenie kabriolet dotyczy szerokiego zbioru samochodów ze zdejmowanym dachem, pod pojęciem roadster kryją się już prawdziwie emocje. "Roadstery wyewoluowały z kabrioletów. W nadwoziu tego typu, o ...