08 Sty 2018, 07:01
Panowie, trochę źle podchodzicie do tematu. Jeżeli porównujemy chińskie opony do używanych markowych, to trzeba jeszcze dorzucić europejskie nowe budżetówki. W ogóle biorąc pod uwagę chinole, to najważniejszym parametrem wydaje się być cena, ale wtedy trzeba brać pod uwagę też trwałość. I tu wydaje mi się, że stosunek cena/trwałość(i chyba też jakość) najlepszy jest w europejskich budżetówkach. Używana premium będzie już miała częściowo zużyty bieżnik, starą gumę i nie będzie już tak dobra w odprowadzaniu wody jak nowe z wysokim bieżnikiem chinole(oczywiście mam tu na myśli uznane marki), czy nowe budżetówki. Różnica między chinolami a budżetówkami jest pewnie niewielka w parametrach (na korzyść budżetówek), ale znacząca jeżeli chodzi o trwałość. Gdy bierzemy pod uwagę cały okres eksploatacji to lepszym i tańszym rozwiązaniem, będą jednak europejskie budżetówki.
Oprócz aut w stopce, wiem co nieco jeszcze na temat Pandy III, Lancera IX, Vitary 1,6 i Outlandera 2.0