Czy to paliwo będzie dobre?

31 Sie 2011, 06:55

Witam.ostatnio zainteresowała mnie cena bio paliwa na bliskiej za 4.37 za litr 100 oktanowa chyba.mam pytanie czy moje cinquecento z silnikiem 704cm3 pojedzie na tym paliwie i będzie się dobrze sprawował bo nie ukrywam cena mnie bardzo kusi.proszę o odpowiedz.Pozdrawiam
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

31 Sie 2011, 20:30

Jak byś miał diesla to czemu nie ale do benzyny to nie da rady.
PrezesArtek
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Sosnowiec
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Audi S8 i Wp11-144
Silnik: AVP, QG18DE
Paliwo: Benzyna
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2001

31 Sie 2011, 20:47

a to to bio paliwo do diesel jest myślałem że benzyna?kurde szkoda ale cóż.dzięki za wiadomość.a nie ma bio paliwa do benzyny?
Jako że jestem mechanikiem oferuje możliwość ogladniecia samochodu do kupna oraz np.zrobienia dodatkowych zdjęć
zwykle dla osób z forum biorę tylko za paliwo i jakieś do około 100-150zł za pomoc
seba145
Zaawansowany

Miejscowość: bydgoszcz
Prawo jazdy: 27 09 2011
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Peugeot 307sw 2.0Hdi 90km2002r
Paliwo: Diesel
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

31 Sie 2011, 21:59

jest, LPG się nazywa :mrgreen:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)

01 Wrz 2011, 08:03

Pytanie do tych którzy leją biopaliwo. Jak się jeździ na tym rodzaju paliwa? Jaka jest różnica? Lepsza, gorsza?
TopRider
Nowicjusz

Auto: Volkswagen Golf 3, 1.6 75KM

01 Wrz 2011, 08:34

do jakiego silnika?