Czy Volvo V40 do 10 tys. to dobry pomysł?

03 Sty 2018, 23:23

Witam wszystkich na forum, jestem jego nowym użytkownikiem. Jak widać po loginie mam na imię Paweł, lat 22 i mieszkam w Warszawie.

Ostatnio namyślałem sobie zmianę auta na coś po prostu nowszego i bardziej komfortowego. Obecnie dojeżdżam Audi 80 B3, które niedługo kończy magiczną 30stkę. Jeżdżę nim od 3 lat, ale ostatnio niestety zaczęło trochę grymasić z racji wieku... To normalne, ale cóż.

Od zawsze praktycznie podobało mi się Volvo V40 pierwszej generacji. Zacząłem rozglądać się nad takim autkiem, lecz mam trochę mętlik w głowie. Interesują mnie egzemplarze powyżej 2000/2001 roku, czyli już te po liftingu. Przeglądając portale ogłoszeniowe mam trochę mętlik w głowie, bo jest duża rozbieżność cenowa pomiędzy egzemplarzami V40. Auta po 2001 roku zaczynają się już od 4 tysięcy kończąc nawet na 11... Właściwie wiadomo, że najczęściej jest to kwestia stanu, ale... Ile należy wydać na w miarę zadbany egzemplarz, który nie rozsypie mi się po pół roku?

Ogólnie bardziej skłaniam się ku silnikom benzynowym, gdyż jeżdżę głównie po mieście, ale jestem też w stanie zaakceptować diesla o ile znalazłoby się coś w miarę dobrego. Tak, zdaję sobie sprawę, że one wszystkie już mają kupę kilometrów za sobą, ale po prostu nie chcę od razu po zakupie wtopić dodatkowe 5 tysięcy w zbędne naprawy.

Nie wiem czy V40 to dobry wybór ogółem, więc prosiłbym o porady w tej sprawie i ewentualnie podrzucenie linków z ogłoszeń, którymi warto się zainteresować. Ja od siebie wrzucę kilka sztuk:

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł] - niezbyt chętnie za tym dieslem, ale jak już mówiłem...

[link do oferty na Olx wygasł]

[link do oferty na Olx wygasł]

Pozdrawiam.
pawelss
Nowicjusz

Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 01 04 2014
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Audi 80
Silnik: 1.8
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1989

03 Sty 2018, 23:29