REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Pokemonik napisał(a):Panowie, jestem trochę rozgoryczony
Trevor napisał(a):Najlepiej samodzielnie zrobić przejazdy i laptopem sprawdzić parametry albo "nagrać" i wrzucić do oceny na grupach, forach itp.
Trevor napisał(a):Gość pewnie woli zrobić program w 1,6 tdi i mieć spokój a kasa się będzie zgadzać
Pokemonik napisał(a):Panowie, jestem trochę rozgoryczony dzwoniłem do gościa co stroi auta w moim mieście, nawet ostatnio Octavię RS ale wiadomo nowszą, powiedział tylko że może mi zmierzyć na hamowni moc za 150 zł przód napęd, ale diagnozuje i naprawia tylko auta max 15 letnie, szkoda czasu i pieniędzy przy takich starych wozach.
galakty napisał(a):Widocznie miał już kilka przypadków gdzie dołożył do interesu i więcej nie chce tego robić. Zrozumiałe.
Trevor napisał(a):co proponujesz w takim razie?
szybki napisał(a):Jak komuś świszcze turbina a jest szczelnie ma hamkę na miejscu jechać na nią albo jechać do mechanika i targać turbinę co pewnie skończy się regeneracja. Jedna oipcja 150zł + naprawa druga opcja tylko naprawa.
Nad czym tu filozofować ?
Trevor napisał(a):Regeneracja turbo już miała miejsce i efekty jak widać...
Trevor napisał(a):Ok to podaj adres gdzie ma jechać gdzie mu zregenerują nie na hinolu i na długie lata
Trevor napisał(a):Regeneracja za 1k to normalna sprawa
Trevor napisał(a):bo to nie jest 3,0 T6 Polestar
Trevor napisał(a):i rzeczywiście 1,8T robiące może max 15 tys rocznie po 3 latach - 45 tys km i turbo śmietnik.