Czy w benzynie słyszalna jest turbina?

20 Sie 2022, 17:35

szybki napisał(a):Czym jesteś rozgoryczony ?

No tym że jak ktoś ma na stronie że diagnostyka, chiptuning, hamownia to że raczej roczników i modeli aut nie wybiera tylko robi każde.

Turbina była regenerowana przez jedną z najlepszych firm w Wielkopolsce więc wątpie żeby jakieś partactwo odstawiali.
Oni mają po 200 opinii na google i istnieją od wczesnych lat 90. Wysyłki robią, obsługują floty itp.
To ta firma?
https://www.turboclinic.pl/turbosprezar ... hodu=Skoda

Oczywiście to nie jest reklama tylko pokazuje jak wygląda ich strona itd, myślicie że mogą odwalac fuszerkę?

Ja już powoli przestaje wierzyć w te opowiadania o dobrych silnikach, kolega ma Leona 2 tez turbo benzyna chyba 1,4? i on nie wie co to turbina i jeździ mu pięknie a ponoc potem już był syf montowany jak widać syf to był kiedyś.
Pokemonik
Nowicjusz
 
Posty: 9
0

20 Sie 2022, 18:14

Pokemonik napisał(a):tym że jak ktoś ma na stronie że diagnostyka, chiptuning, hamownia to że raczej roczników i modeli aut nie wybiera tylko robi każde.

Ale przez telefon tego Pana od hamowni pewnie męczy 10 osób dziennie a i tak rozbija się o te 150zł.
Jedz zrób pomiar, niech Ci podłączy kompa i tyle.
Pokemonik napisał(a):Turbina była regenerowana przez jedną z najlepszych firm w Wielkopolsce więc wątpie żeby jakieś partactwo odstawiali.
Oni mają po 200 opinii na google i istnieją od wczesnych lat 90. Wysyłki robią, obsługują floty itp.
To ta firma?

Oczywiście to nie jest reklama tylko pokazuje jak wygląda ich strona itd, myślicie że mogą odwalac fuszerkę?


I znowu ten internecik :D Skąd wiesz że najlepsza ? Bo ma 200 wpisów ?

A ja Ci powiem tak:

Może dobra, może zła prędzej Ci powie mechanik który regenerował 30turbin i tu nie chodzi tylko o to czy coś działa tylko o to jak się zachowuje firma jak nie działa turbo bo to też się zderza.
Więc nie podniecamy się marketingiem i tym że 3lata temu instalowałem turbinę tylko zweryfikuj temat na Hamce i śmigają do mechanika na wymianę.
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sie 2022, 18:15

Taka wskazówka ode mnie spróbuj rozgrzać dobrze silnik i przegoń go i czy osiągnie ponad 100 km/h na 2 biegu, jak turbina kapeć to nawet 100 nie osiągniesz jak w miarę zdrowa powinieni pójść to już da jakiś tam pogląd na czym stoimy.
Edquar
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 267
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007
0

20 Sie 2022, 18:31

szybki napisał(a):Więc nie podniecamy się marketingiem i tym że 3lata temu instalowałem turbinę tylko zweryfikuj temat na Hamce i śmigają do mechanika na wymianę.

Czyli wg Ciebie to jest normalne że ja częściej turbiny naprawiam niż np wymieniam rozrząd? Wg mnie to troszkę zaczyna być bezsensu że mam znowu regenerować turbo, może za chwilę co roku to będę robił?

Jeżeli taka firma nie może jej dobrze zregenerować to raczej nie mam już gdzie jechać bo to jedna z większych w okolicach, mam teraz u kogoś no-name jechać i płacić i robić turbo?

I skąd wiem że dobra firma? polecana na forach że ktoś robił, spotkałęm się też z opinią mechanika z okolic że też polecał bo tam zawoził itd.
Pokemonik
Nowicjusz
 
Posty: 9
0

20 Sie 2022, 18:51

Edquar napisał(a):Taka wskazówka ode mnie spróbuj rozgrzać dobrze silnik i przegoń go i czy osiągnie ponad 100 km/h na 2 biegu, jak turbina kapeć to nawet 100 nie osiągniesz jak w miarę zdrowa powinieni pójść to już da jakiś tam pogląd na czym stoimy.


Tia :D

Zrobiłbym to w blasku księżyca :ok:

Pokemonik napisał(a):Czyli wg Ciebie to jest normalne że ja częściej turbiny naprawiam niż np wymieniam rozrząd?


Czemu mówisz w liczbie mnogiej ? Jakie masz doświadczenie z turbinami ? Żadne.
Rozrząd też może się trafić wadliwy z tą różnicą że turbinę użytkownik może łatwiej zabić. Wszystko możesz trafić wadliwe trafiałem opony, sprzęgła, łożyska, cewki ba nawet trafiłem rozrząd wadliwy zawsze tak było i tak będzie.
Pokemonik napisał(a):Jeżeli taka firma nie może jej dobrze zregenerować to raczej nie mam już gdzie jechać bo to jedna z większych w okolicach, mam teraz u kogoś no-name jechać i płacić i robić turbo?


Jak Cię nie stać na turbo to kup auto bez turbo.
Pokemonik napisał(a):skąd wiem że dobra firma? polecana na forach że ktoś robił, spotkałęm się też z opinią mechanika z okolic że też polecał bo tam zawoził itd.


Każde rozwiązanie dla Ciebie jest złe jak jesteś takim roszczeniowcem to kup nowe auto hmmm ale ono też może się popsuć :D

Współczujemy Ci bardzo ale masz starego wieśvagena ktoś stracił bo miał nowe auto na gwarancji a Ty zyskałeś na stracie ale masz trochę kaski do wyłożenia czego za bardzo nie potrafisz zrozumieć.

A i tak sądzę że finał będzie taki: na hamkę nie pojedziesz bo 150zł.a turbiny nie wymienisz bo xxx kasy a auto jeździ :ok:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sie 2022, 19:08

Kolega szybki jak zwykle dowcipniś forumowy, ciekawe skąd ta wiedza że turbina jest uszkodzona? Skoro ma być regenerowana albo kupowana nowa? Jakieś diagnozy na odległość czy jak?

A tak w ogóle co mu da hamownia?
Przecież jak nie wypluje 100% fabryki to powód tego stanu nie musi być w samej turbinie :D
Edquar
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 267
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007
0
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Historia Audi quattro w sportach motorowych
    Na początku roku 1981, Audi z napędem quattro pojawiło się na scenie Rajdowych Mistrzostw Świata. Fin Hannu Mikkola, prowadząc auto z czterema ringami podczas Rajdu Monte Carlo, wygrał pierwszych sześć śnieżnych odcinków ...

20 Sie 2022, 19:15

Ale będzie miał jakikolwiek pogląd, a do tego tuner może zrobić logi - nikt mu naprawiać nie każe, tylko sprawdzić stan, potrafią to zrobić.

I nie wypluje serii, bo dzisiaj żaden 1.8T tego nie robi, a nikt normalny nie będzie ładował kasy w auto, które nic sobą nie reprezentuje.

Ma stare auto i jest oburzony, że tuner mu nie chce naprawić. Już mechanicy nie chcą naprawiać starych aut, bo to strata czasu i dokładanie do interesu. Tak to wygląda niestety.
galakty
Forumowicz VIP
 
Posty: 8843
Zdjęcia: 1
Prawo jazdy: 23 08 2012
Auto: Ceed I
Silnik: 1.6 CRDi 115/130
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2007
0

20 Sie 2022, 20:26

galakty napisał(a):I nie wypluje serii, bo dzisiaj żaden 1.8T tego nie robi, a nikt normalny nie będzie ładował kasy w auto, które nic sobą nie reprezentuje.
to w takim razie lepie kupić 1,6 niższe koszty w razie awarii

Osobiście wolałbym tę kasę z hamowni przeznaczyć dla kogoś ze środowiska vagów, jakiś pasjonat który by mi auto sprawdził, komputerek i te klimaty.
Często tacy szybciej się zorientują co jest grane bo mają albo mieli to samo auto albo ten silnik, umówić się z kimś z okolic i niech obada auto.

Ogólnie vag 1,8t i 1,9 tdi to laptop i kabelek
Edquar
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 267
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007
0

20 Sie 2022, 20:35

Edquar napisał(a):Kolega szybki jak zwykle dowcipniś forumowy, ciekawe skąd ta wiedza że turbina jest uszkodzona?

Dokładnie na odwrót nie twierdzę że turbina jest uszkodzona bo tego nikt nie wie włącznie z jej właścicielem.

A na 100%test w blasku księżyca nic nie pomoże :ok:

Edquar napisał(a):tak w ogóle co mu da hamownia?
Przecież jak nie wypluje 100% fabryki to powód tego stanu nie musi być w samej turbinie


To właśnie jest internet i Profi rady.

Polecasz test laikowi polegający na jeździe 2gim biegiem a piszesz głupoty że hamnka nic nie pokaże :lol:
Potem autor tematu słucha tych mądrości i myśli "nie no 150zł.nie zainwestuje sam zrobię test".

Edquar napisał(a):Osobiście wolałbym tę kasę z hamowni przeznaczyć dla kogoś ze środowiska vagów, jakiś pasjonat który by mi auto sprawdził, komputerek i te klimaty.


Następny marzyciel od internetowego wsparcia, już widzę te spółdzielnie pomocników vagow z komputerkiem filozofujących nad starym 1,8t w którym coś pogwizduje a właścicielowi szkoda 150zł.zaryzykować na Hamce.

A paliwo na dojazd miłośnicy też sponsorują :?: :mrgreen:

No i dobrze jak miłośnicy by zagwarantowali że po podłączeniu kompa coś wyjdzie no bo żeby nie było tak wydanej kaski na próżno :D

Edquar napisał(a):Ogólnie vag 1,8t i 1,9 tdi to laptop i kabelek

:happy: :happy: :happy:
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

20 Sie 2022, 20:57

szybki napisał(a):A paliwo na dojazd miłośnicy też sponsorują
auta grupy vag to nie daihatsu więc nie trzeba szukać kogoś z Gdańska mieszkając na Podkarpaciu :)


Ok to wyjaśnij wszystkim łącznie z autorem gdzie na wykresie mocy i momentu na hamowni można odczytać co dolega turbinie, w jakim jest stanie i czy się nadaje do regeneracji, wymiany itp?

Natomiast jeżeli dla Ciebie pomoc drugiej osoby co ma vaga i ma kompa i potrafi odczytać parametry bieżące są gorsze niż kreski na hamowni to sory ale nie masz pojęcia o pojęciu.
Tutaj jest problem z diagnozą a nie pomiarami jakimiś.
Hamownia mierzy a nie diagnozuje :ok:

Po co w takim razie warsztaty regenerujące turbo przerpowadzają ekspretyzy co jest do naprawy i jak wygląda kondycja turbo? Przeciez można na hamownie jechać i turbiny nawet nie tykać...

Widać że do krytykowania jesteś pierwszy a brak wiedzy elementarnej.
Edquar
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 267
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Rok produkcji: 2007
0

20 Sie 2022, 21:52

Edquar napisał(a):Ok to wyjaśnij wszystkim łącznie z autorem gdzie na wykresie mocy i momentu na hamowni można odczytać co dolega turbinie, w jakim jest stanie i czy się nadaje do regeneracji, wymiany itp?


Chłopie co Ty wypisujesz za brednie. Wpisz sobie na google co można dowiedzieć się z samego wykresu i po podłączeniu kompa do logów a wszystko przy bieżącym podglądzie.
Reszta należy do mechanika i firmy regenerującej turbiny.


Ogólnie nie wierze że mając google wypisuje się takie durnoty oderwane od rzeczywistości.

Jest autor tematu max roszczeniowy który nie może przyjąć do wiadomości ze coś może się popsuć albo być ferelne i to po 3ech latach bo on zapłacił!!! Pod nosem hamownie i warsztat turbiniarski a tu wielkie filozofie forumowych teoretyków marzycieli gdzie tak właściwie nawet nie wiadomo jaki głos to turbo wydaje i czy coś mu dolega.

Temat maglowany 2 tygodnie przez internet bo szkoda 150zł !!!
szybki
Moderator - Tuning
 
Posty: 11003
Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe
0

21 Sie 2022, 09:17

Temat został wyczerpany - autor dostał całe mnóstwo porad, wie co ma zrobić, a dyskusja niepotrzebnie ciągnie się już kilka stron, bez żadnej sensownej odpowiedzi ani żadnych kroków autora. Zamykam. Jak autor będzie już wiedział coś konkretnego, to na pw - otworzymy.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika
 
Posty: 20285
Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000
0