Czy warto Fabię Kombi? / Inne kombi do ~~ 20k

01 Kwi 2008, 17:29

Witam,

w okolicach czerwca zamierzam zmienic samochod na cos pakowniejszego, jego przeznaczeniem bedzie obsluga malego biznesu, kombi niezbedne. Od kilku miesiecy coraz laskawszym okiem spogladam na Fabię Kombi, na poczatku 1.4 z opcja na gaz, ale ostatnio moj budzet nieco wzrosl i mysle o 1.9 dieslu. W planach bedzie codzienna jazda pon-pt 100-120km.

Co mysliscie o Tej Fabii? Jak na razie spotkalem sie z opiniami, ze auto stosunkowo dobre, mozna pojezdzic. mam do wydania 20k z tolerancja 2k, powiedzmy. Rocznik najstarzej 01-02.

Jestem kierowca z 4 letnim stażem, potrzebuje solidnego auta na co najmniej 4-5 lat, nie interesują mnie zadne bajery, jedynie moze centralny zamek, ale to chyba standard jest.

Jaki przebieg brac? Czym sie kierowac podczas zakupow? Jaki silnik? Paliwo?

Z gory dziekuje za wszelkie opinie i uwagi.
Pozdrawiam.
lukaszek
Nowicjusz

01 Kwi 2008, 21:12

Podbijam. Jakies sugestie?
lukaszek
Nowicjusz

21 Kwi 2008, 21:28

Witam! Tak to już chyba jest że trzeba czasem posta powtórzyć, bo inaczej nikt go nie zauważy.
Tak się składa że jestem też posiadaczem Fabii kombi od 4 lat. Fakt że ma przejechane 30.000 bez żadnych, ale to żadnych awarii wg. mnie dobrze świadczy o tym autku. Volkswagenowski silnik 1,4 (75KM) jest dobrym wariantem do przemieszczania się. Kilka słów o nim: