Za tą cenę warto, o ile faktycznie jest zadbany. Zanim kupisz zbadaj go na jakiejś stacji diagnostycznej, we własnym zakresie sprawdź przede wszystkim:
- stan i pracę zawieszenia - przejedź się powolutku po bardzo nierównej drodze i nasłuchuj czy aby nic przesadnie nie skrzypi - modele do 2008 r. (czyli także Twój) miały fabrycznie wadliwe odbojniki przednich amortyzatorów, jeśli dźwięki będą w normie będzie to oznaczało, że właściciel wymienił je na gwarancji (albo już po), w przeciwnym wypadku ok. 500 zł nie Twoje
- pracę sprzęgła - jego skrzypienie to przypadłość większości Civików, jeśli w "Twoim" egzemplarzu nic nie skrzypi tzn., że ma nową pompę sprzęgła czyli odpada jej wymiana (tak czy inaczej pomaga to niestety na kilka tys. km, potem skrzypienie powraca
![Uśmiechnięty :)]()
),
- wspomaganie kierownicy na postoju - jeśli czujesz lekki opór i słyszysz popiskiwanie do wymiany będą łożyska amotyzatorów, też słaba strona Civików.
Ogólnie to oszczędny i dynamiczny samochód, ale jak każde auto ma też kilka słabostek, których wyeliminowanie trochę kosztuje.