Czy warto inwestować w ten samochód?

07 Lis 2018, 12:17

Hej,

prosiłbym o pomoc. Mam dosyć stare autko - Astra G rocznik 2000. Trochę zaczyna mieć problemy z korozją i zaczęło mnie zastanawiać czy i w co warto inwestować? Generalnie od tego miesiącu zamierzam sobie założyć jakiś budżet na odkładanie na samochód, ale jednak, ponieważ jestem studentem to z założenia auto bym mógł sobie kupić dopiero za jakieś 4-5 latek (i to pewnie nic z górnej półki, ponieważ założony budżet będzie 20-25 tys łącznie).

Zastanawia mnie czy warto to robić? Na pewno chcę na przyszła wiosnę wydać trochę pieniędzy i zrobić (około 400) konserwację podwozia. Na pewno też chcę kupić opony letnie i zimowe (850 zł + 1000 zł) . Ale pytanie czy waszym zdaniem lepiej na taki okres zabezpieczyć to co widzicie? Tylny błotnik był już raz robiony po tym jak mi na parkingu ktoś przetarł, teraz znowu ktoś przetarł i nie dość, że jest to widoczne mocno to jeszcze spękało trochę. Dodatkowo na tylnej klapie zaczęły się pojawiać bąbelki podobnie jest na przodzie drzwi od kierowcy na dole. :( :cry:

Czy warto inwestować w ten samochód? Czy warto inwestować w ten samochód? Czy warto inwestować w ten samochód?
Frekz
Początkujący

Zdjęcia: 8
Auto: Opel Astra

07 Lis 2018, 12:30

Frekz napisał(a): (około 400) konserwację podwozia.
to chyba zatuszować problem czyt. zamalować rdzę. Konserwacja kosztuje ok 800-1000 zł. Czy warto to robić? Ja uważam że nie, stary grat i tak rdza bedzie dalej wyłazić, zrobisz jedno wyjdzie drugie. Naprawa błotnika z korozją który pokazałeś to koszt ok 1000 zł. czyli już masz 2 tys. dołożysz opony i już masz wartosc auta. Przy takim aucie robiłbym to budżetowo, dojeździł go do końca i na złom. Mniej zainwestujesz to szybciej odłożysz na drugie auto. Oczywiście to Twoje pieniądze i możesz pakować w auto ile chcesz, ja wyraziłem swoją opinię.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja