[E34] Czy warto kupić ten konkretny egzemplarz?

09 Lut 2016, 23:27

[link do oferty na Allegro wygasł]

+ zdjęcia progów
PRZÓD:
http://i.imgur.com/eS6kpsz.jpg
http://i.imgur.com/j5LI7vT.jpg

TYŁ:
http://i.imgur.com/UPUIgV6.jpg
http://i.imgur.com/1oqth9l.jpg

Stan kolekcjonerski to nie jest, ale czy warto pakować w ten samochód pieniądze?

Nie znam się na naprawach blacharsko-lakierniczych, ale czy w 6-7 stówkach zmieszczę się, aby porządnie(zaznaczam PORZĄDNIE) pozbyć się tej rdzy w progu i na drzwiach, i aby nie doskwierała przynajmniej z rok?

Przebieg: 300km (95% miasto, 5% trasa), przeważnie są to odcinki 3 km(do pracy mam jakieś 1.5km :D - niektórzy śmieją się, że na tak krótki odcinek odpalam samochód, ale lubię wygodę i nie narzekam, zaleje obecny samochód za 2 stówy i latam jeżdżę nim spokojnie 1.5 miesiąca).

Budżet: do 9k
zhiqiang
Nowicjusz

Auto: Nie mam

10 Lut 2016, 09:17

Jak masz czas żeby poświęcić trochę więcej czasu to szukaj e34 , jak nie to ja bym szukał e39 , w tej kwocie znajdziesz z początku produkcji. Np.
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

Co do e34 to całkiem fajna , ale trochę czasu i pieniędzy trzeba jej poświęcić.
Sprzedam :
Volvo v70 03r. d5 PL blachy
Seat Leon 1.6 03r. z niemiec
kyrtapSzn
Początkujący

Prawo jazdy: 30 07 2012
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Golf IV
Silnik: 1.9 115km
Paliwo: Diesel
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2000

10 Lut 2016, 09:55

Dziwne prawie 12tys wyświetleń i nikt nie kupił?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

10 Lut 2016, 10:11