Czy warto kupić Volkswagena Passata z silnikiem 2,8 V6?

02 Lis 2008, 13:33

jak myślicie? proszę o radę
robsonkciuk
Nowicjusz
 
Posty: 1

02 Lis 2008, 15:23

Jak stać cie na paliwo to tak bo auto pali 15.1 w mieście, na trasie 7.9 a srednio 10.5 w manualu a w automacie trzeba dodać około 1.2l do miasta. To oczywiście dane podane przez VW w warunkach labolatoryjnych więc w rzeczywistości bedzie palił jezcze wiecej.

Jak już wydajesz tyle kasy na passka to nielepiej kupić odmianę W8 4.0??
Jest niewiele droższa od 2.8. Pali około 3 litry więcej w mieście i koło 1.5 na trasie wiecej.

A osiągi sa zdecydowanie lepsze.

Silnik 2.8

V-Max - 238km/h
0-100 - 7.8
Koni - 193


Silnik 4.0

V-Max - 250km/h
0-100 - 6.5
Koni - 275!!

Wydaje mi się, że lepiej kupić Passata z silnikiem 4.0 ;] albo coś innego


Np. Forda Mondeo ST
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

V-Max - 243km/h
0-100 - 7.1
Koni - 226



Albo Audice

S4
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

i S6
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]


S4

Silnik - 2.7
V-Max - 250km/h
0-100 - 5.7
Koni - 265


S6

Silnik - 4.2
V-Max - 250km/h
0-100 - 6.7
koni - 340


Wszystko zalezy czego oczekujesz od samochodu i ile masz do wydania.

.::PoZdRaWiAm::.
Endrju
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 3011
Zdjęcia: 449
Miejscowość: Poznań

09 Gru 2009, 18:54

Widzę że stary temat lecz pozwolę sobie dodać kilka uwag:

Odmiana W8 4.0

Odmiana ta jest faktycznie dynamiczna lecz serwis astronomicznie drogi,zwłaszcza jeśli bierzemy pod uwagę wymianę rozrządu który jest bardzo rozbudowany i kto wie czy nie jest dostępny tylko w ASO.Z naprawą tej jednostki najlepiej iść od razu do serwisu VW bo wątpie aby nawet duża sieć warsztatowa podjęła sie tego zadania,no i o używanych częściach do W8 nie ma co marzyć.
Polecił bym żwawą jednostkę 1.8T.

Co do silników Forda to też ciekawa sprawa gdyż producent nie przewidział remontu generalnego.Dostępny jest jedynie kompletny dół silnika.
chicken19
Zaawansowany
 
Posty: 554

09 Gru 2009, 19:09

Swojego czasu jezdziłem w pracy służbowym T4 2,8 V6.Jest z czego pociągnąc... ale spalanie rownież niemałe mimo jazdy ściśle zgodnie z przepisami ( w mieście 14,5l)
artur73
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika
 
Posty: 5801
Zdjęcia: 40
Miejscowość: POZNAŃ
Prawo jazdy: 02 10 1991
Przebieg/rok: 25tys. km
Auto: Renault
Silnik: 1,6 110KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna

09 Gru 2009, 20:54

Witam ja mam paska 2,5 V6 150 koni powiem jedno jesli chodzi o dynamikę jazdy jak na swoją moc i pojemność zajębiście się jeździ i dodam że to automat a co do spalania to lubi rope ale to zależy od toego czy mi się śpieszy spalanie jak jeżdziłem z ryk do szczecina na autostradzie według kompa 6,5 ale według mnie koło 7 wzią ale wolno nie jechałem odrazu mówię poniżej 185 nie zchodziłem a ja maksymalnie nim jechałem 240 i więcej szczerze mówiąc sie bałem bo nie nadążali zwalniać mi pasa a jeśli chodzi o zakup auta z silnikiem typu V to drogie w utrzymaniu i zależy na jaki trafisz może być kłopotliwy a spalanie jeśli nie przekraczasz 140 to w granicach 8, 9 litrów na stówkę przy łagodnym rozpędzaniu, bo rośnie jesli lubisz dynamiczną jazdę
QQQQQQ
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: lubelskie

10 Sty 2010, 18:26

jezeli niezagazujesz tego samochodu to jak najbardziej tak!
miałem okazję jeździć tą Vką i naprawde rewelacja!
previa
Nowicjusz
 
Posty: 9
Miejscowość: Pomorze
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    15 lat sukcesów marki Dacia
    Na rynku polskim marka znalazła ponad 180.000 nabywców. Największą popularnością cieszy się Dacia Duster, która w 2019 roku już po raz kolejny utrzymała pozycję lidera segmentu SUV i jest najchętniej wybieranym ...
    Nagroda Auto Świat Moto Awards 2019 - Audi e-tron
    W drugiej edycji plebiscytu Moto Awards, zorganizowanego przez redakcję tygodnika "Auto Świat", Audi e-tron – w pełni elektryczny SUV spod znaku czterech pierścieni – zajął pierwsze miejsce w kategorii "Wyznaczają ...

10 Sty 2010, 19:04

nawet zagazowany jest ok :wink: jedyne na co trzeba zwracać szczególną uwagę to temperatóra 2 razy przegrzejesz ten silnik i masz do roboty głowice, niestety uszczelka to najczęstsza przypadłość tego silnika, aaaa i aut z takimi silnikami nie kupują starsze nie palące panie na dojazdy do kościoła :mrgreen: więc licz się z tym że auto dostało trochę od życia w kość :wink:
Panowie!! Co JEST!! Ciśnienie mi spada! ;)
pocieszny
Forumowicz VIP
 
Posty: 6650
Zdjęcia: 1
Miejscowość: z błota ;)