Czy warto kupować Honde Civic 1.4 90 Km

01 Lip 2012, 18:12

Witam serdecznie jestem laikiem jeśli chodzi o samochody i dopiero od niedawna zacząłem się poważnie tym interesować .

Ostatnio oglądałem Honde Civic 1.4 VI gen 90 km 99 r 170 000 km przebiegu wersja 3 drzwiowa japońska przednie światła Lifting , klima , centralny zamek plus ladne sportowe felgi i opony zimowe cena 7000 zł zadbana po kobiecie minusy to 2 ryski jedna na lewych drzwiach druga na przodzie nie wielka pod światłami oraz dziura od papierosa wypalona w siedzeniu . Kolor ładny czerwień co o tym sądzicie czy warto brać czy lepiej poszukać czegoś lepszego . Do hondy części są na średnim poziomie w cenach , spalanie w tej wersji też jest średnie raczej , ale top w koncu legendarny silnik hondy civic nie do zdracia niby :D

czy szukać dalej jeśli tak co polecacie ; )
Mefist69
Nowicjusz

Prawo jazdy: 20 06 2012

02 Lip 2012, 22:30

Wiem że zdjęcia do pokazania nie mam , ale nie robiłem ; )

Chciałbym żeby ktoś potwierdził czy warto bazując na danych jakie podałem ; )

Z góry bardzo dziękuje za szczere odpowiedzi :)
Mefist69
Nowicjusz

04 Lip 2012, 12:36

Jeśli trafisz na dobry egzemplarz to pojeździsz. Silniki są fajne, ale mają tez swoich przeciwników, bo nie każdy lubi wyoskie obroty a na nich pokazują pazurki, na niższych to trochę mulą. Na klimie ten silnik dużo traci, ale da rade jeszcze jechać. Niby to 1.4, ale jednak osiągi ma nawet fajne.
Niestety tylne nadkola lecą to taka bolączka tego modelu.
swietekkk
Nowicjusz

Miejscowość: krk

05 Lip 2012, 22:32

Dzięki za odpowiedz :)
Mefist69
Nowicjusz

• Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Samochodem elektrycznym 800KM na jednym ładowaniu
    Jeśli uważasz, że pokonanie samochodem elektrycznym trasy z Paryża na południe Francji na jednym ładowaniu jest niemożliwe, to będziesz musiał zmienić zdanie. Dzięki współpracy pomiędzy Nissanem a francuskimi kolejami ...
    [2018] Hyundai Santa Fe IV