Czy warto

05 Wrz 2010, 18:16

warto się interesowac tym samochodem

[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]
traker007
Początkujący

Miejscowość: poznan

05 Wrz 2010, 18:28

Samochód z przeszłością :wink: Skrzynia po remoncie ale nie wiadomo jak się trzyma turbina. Może chociaż licznik nie przekręcony :wink: Ogólnie to dość pancerne samochody ale ten egzemplarz zdecydowanie swoje już przeżył.
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

05 Wrz 2010, 18:56

Z lewej strony maska lekko odstaje od reflektora,a z prawej strony jest nieco wyżej niż z lewej :razz: . Przebieg może nie skrecony :???:
Dragus
Początkujący
Awatar użytkownika

Miejscowość: ..:>>.?

05 Wrz 2010, 18:59

Obity i odrapany prawie z każdej strony :mrgreen: Wnętrze też wskazuje na to, że nie był to samochód do weekendowej jazdy do kościoła i do sklepu :mrgreen:
nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem... ;)
BRODATY
Stały forumowicz
Awatar użytkownika

Miejscowość: Muhlhausen ;)
Auto: Nissan Terrano II
Silnik: 2.4 KA24E 124KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1995

05 Wrz 2010, 19:53

Ja tylko moge powiedzieć to co koledzy już napisali,przód napewno był bity i moim zdaniem to była jakaś grubsza sprawa no i widać że to auto już nie jedno przeszło więc stąd tez moim zdaniem okazyjna cena bo za zadbane egzemplarz trzeba dać troszke więcej.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne