REKLAMA
witam,
dziś widziałem Lanosa nieźle przerobionego - właściciel twierdził, że teraz ma ok. 200 koni. silnik 1,6 16 V seria 105 koni. Gość założył turbo do samochodu, intercooler i jeszcze jakieś tam bebechy całość wyglądała świetnie - żałuję, że nie miałem czym zrobić zdjęcia - w każdym razie gość dał się przejechać (w zamian jechał moim Signumem) i powiem szczerze zrobiło to autko na mnie wielkie wrażenie - super się zbierało, do tego świetnie facet spasował zawieszenie nie było twarde, dobrze wybierało nierówności, i nieźle trzymało się drogi. - szczerze mówiąc miałem wrażenie, że w pewnych przedziałach prędkości zbiera się lepiej niż mój Signum (jako drugie auto też mam lanosa )
pomijam fakt, że takie modyfikacje w tak tanim samochodzie robią tylko entuzjaści, ale chciałem zapytać o coś innego .. mianowicie, jeśli do lanosa można zamontować Turbo i jak się przekonałem działa to świetnie, to czy można założyć do lanosa Kompresor ??? i z czym to się wiąże ? czy również musi być zamontowany coś a'la intercooler ? pytanie czysto teoretyczne ponieważ nie mam zamiaru przerabiać lanosa LPG na super szybkie auto ale ciekawość mnie zżera pozdro