REKLAMA
Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Nie wiem dokładnie jak jest przy tym silniku ale zazwyczaj wystarczy odkręcić/zdjąć osłonę rozrządu i widać pasek. Mechanik powinien bez problemu sobie z tym poradzić.mateusz9986 napisał(a):Czyli rozumiem że kumaty mechanik jest w stanie bez rozbierania czegokolwiek zerknąć jak wygląda pasek ?
Sprawdzałeś kiedyś pasek? Można ocenić jego zużycie i czy kwalifikuje się do wymiany, a zerwać może się i nowy pasek zaraz po założeniu.andrzej_124 napisał(a):Jak znajdziesz takiego kumatego mechanika to poproś go żeby jeszcze przy okazji sprawdził żarówki i powiedział kiedy się która spali.
Zgadza się więc decyzję musi podjąć ostateczną autor tematu czy decyduje się na wymianę czy też nie.PhantomASA1 napisał(a):Prawda jest taka,że czas także wpływa na stopień zużycia paska