Dzięki za zainteresowanie tematem
![Wink ;)]()
Ciśnienia paliwa nie sprawdzałem, ale śmiem twierdzić, że jest prawidłowe bo oprócz tego porannego odpalenia nie ma żadnych problemów z mocą . Samochód na benzynie bez szarpania skoków i prychań może się rozpędzać do katalogowej a nawet wyższej niż katalogowej predkości maksymalnej. Myśle, że niewydajność pompy nie objawiałaby się tylko przez 20-30 sek tylko z rana.
Spręzanie też nie sprawdzane rzeczywiście mogłoby to się utożsamiać z nierownymi obrotami ale samochód świetnie się zbiera, nie kopci , nie pali w ogóle oleju. Sprawdzałem nawet, że setkę osiąga dalej w katalogowym czasie. Nie mam podstaw by sądzić, że silnik jest wysłużony..
A przypomne, że usterka pojawia się i znika. Teraz jest z 2-3 miesiące jak objawia się te mulenie codziennie , ale jeszcze przed tymi 2-3 miesiącami byo ponad pół roku spokoju. Dlatego zmierzałbym raczej ku jakiś uszkodzeniach wiązki albo ecu...
Aha ! Świece przy wymianach zawsze kolor kawa z mlekiem tudzież kakao i suche