REKLAMA

Forum samochodów hybrydowych, elektrycznych i konwencjonalnych
Raczej powinieneś pójść w tą stronę. Skoro przy zakręconym gazie nie ma problemów to znaczy że jak jest odkręcony to gdzieś przedostaje się do cylindrów przez co masz prawdopodobne opisane wyżej problemy z odpaleniem.cukier123 napisał(a):Aktualnie jeżdżę z zakręconą butlą gazu, czyli tylko benzyna i problem zniknął. Jednak to nie będzie to, gdyż kiedyś był sprawny i problem i był.
Wiem ze pisałeś o wymianie rozrusznika ale to co opisujesz możę mieć z nim związek.cukier123 napisał(a):Dodam, że rzadko się zdarza tak iż przekręcam kluczyk, jest zapłon po czym coś odbija i momentalnie gaśnie. Coś spod silnika mocno i głośno odbija.
Rokiko napisał(a):Raczej powinieneś pójść w tą stronę. Skoro przy zakręconym gazie nie ma problemów to znaczy że jak jest odkręcony to gdzieś przedostaje się do cylindrów przez co masz prawdopodobne opisane wyżej problemy z odpaleniem.cukier123 napisał(a):Aktualnie jeżdżę z zakręconą butlą gazu, czyli tylko benzyna i problem zniknął. Jednak to nie będzie to, gdyż kiedyś był sprawny i problem i był.
Rokiko napisał(a):Wiem ze pisałeś o wymianie rozrusznika ale to co opisujesz możę mieć z nim związek.cukier123 napisał(a):Dodam, że rzadko się zdarza tak iż przekręcam kluczyk, jest zapłon po czym coś odbija i momentalnie gaśnie. Coś spod silnika mocno i głośno odbija.
Dlaczego najprawdopodobniej ? Zakładasz temat a piszesz o domysłach . To jak ....wiesz jaka istalka jest czy nie wieszcukier123 napisał(a):Najprawdopodobniej 2 generacji