18 Lip 2012, 15:20
Koniecznie jedź do gazownika ale najpierw sprawdź czy to samo nie dzieje się czasami podczas jechania na benzynie (ale nie sądzę)...
Na moje,to śmierdzi mi tu zaniedbaną instalacją lpg... Po pierwsze filtr gazu do wymiany i najlepiej wcześniej samemu wymienić filtr powietrza silnika (ten duży). Ale przedtem (przed gazownikiem) oczywiście należy zadać sobie samemu pytanie i uczciwie na nie odpowiedzieć : Ile tys km temu auto miało wymienione świece zapłonowe i kable WN (przewody wysokiego napięcia)..? To te 3 rzeczy (filtry,świece i kable) muszą być najpierw w porządku przed regulacją instalacji u gazownika. Żadna regulacja nic nie da na zużytych kablach,świecach czy zapchanych filtrach... Jeśli regulacja niewiele daje,to następnym krokiem (zakładam że nie masz instalacji sekwencyjnej),będzie remont lub wymiana reduktora (ok 250zł nowy). To powinno rozwiązać problemy z pracą silnika ,palącym się checkiem i zmniejszyć spalanie. Jeśli to nie pomoże,to trzeba będzie zacząć szukać problemów w nieszczelnym dolocie powietrza ale stawiam na scenariusz wcześniejszy.