Daewoo Leganza nie chce zapalić!!!

24 Mar 2012, 00:01

Witam, mam problem z daewoo leganza silnik 2.0 16v z LPG, otóż nie chce zapalić jak na benzynie i na gazie przewody, i świece są ok, iskra jest, sprężanie po 12 na każdym cylindrze, jedynie co mnie martwi to zły kąt wyprzedzenia zapłonu 10 stopni przed GMP, przy próbie uruchomienia silnik strzela w wydech. wymieniłem już czujnik położenia wału i całą przepustnicę ponieważ wyskakiwał błąd czujnika położenia przepustnicy. Czy ktoś ma jakiś pomysł??
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

28 Mar 2012, 11:17

Jeśli nie masz ustawionego zapłonu,to?! :D
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

28 Mar 2012, 19:48

A niby jak mam go przestawić??:PP
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

29 Mar 2012, 10:09

Jesli jest zwykły aparat zapłonowy,to regulujesz kręcąc nim,tylko niestety trzeba brać na słuch,musi silnik odpalać dobrze , cicho chodzić i mieć moc,ale to wszystko musisz mieć w bardzo dobrym stanie(aparat zapłonowy),inaczej będziesz chodził wokół auta,wydawał niepotrzebnie kasę i nic z tego nie będzie.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

29 Mar 2012, 17:43

Brak aparatu zapłonowego w tym modelu!

Prawdopodobnie uszkodzony czujnik poł. wału.
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

02 Kwi 2012, 19:27

Pomogła wymiana świec, ale jest nowy problem, gdy sie nagrzeje, sam gasnie, próby odpalenia?? same strzały w wydech, po jakimś czasie pali od ręki, i sytuacja ta sama.... ktoś wie o co chodzi w tym szrocie???
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Młodzi kierowcy z najwyższym wskaźnikiem wypadków
    Kierujący poniżej 25 roku życa charakteryzują się najwyższym wskaźnikiem liczby wypadków na 10 tys. populacji. Choć niedawno zmieniły się przepisy związane z prawem jazdy, to wciąż nie zaostrzono zasad dla nowych kierowców, ...
    Lexusy podatne na tuning
    Coupé LC i RC, limuzyny IS i LS, crossovery UX i NX czy nawet hatchback CT – samochody Lexusa wyróżniają się na ulicy. Ale dla tych, którzy chcą dodać im jeszcze więcej pikanterii, tunerzy mają ...

03 Kwi 2012, 08:45

Tylko nie pisz--- Szrocie :wink: ,to jedno z ostatnich porządnych aut ,nie gadżetowych pudełek przeładowanych elektroniką,no i jedno z najlepszych na nasze warunki.Sprawdziłeś ten czujnik położenia wału?Jeśli nie ma kopułki,to zapłon tak jak pisze Robbydzia, jest ustawiany dzięki impulsom dochodzącym z tego czujnika.Od tego musisz zacząć.Najlepiej gdybyś go podpiął pod kompa.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

03 Kwi 2012, 22:01

Więc w tym porządnym aucie, juz podmienilem dwa czujniki położenia wału i to samo, to nie jest czujnik. pod kompem jest non stop sprawdzam wartości rzeczywiste podczas pracy silnika, wszystko jest ok, przy rozruchu kąt zapłonu jest wyprzedzany do 10, jak silnik zaskoczy to kąt wyprzedzenia spada do 4-6 stopni na obrotach jałowych.lecz troche gdy troche popracuje to go zalewa benzynką i gaśnie, przy próbach uruchomienia zaczyna strzelać z wydechu jak z możdzieża. Ale dlaczego go zalewa?? P.S komp nie pokazuje żadnych błędów
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

04 Kwi 2012, 12:58

Może mieć słabą iskrę,sprawdź to,przede wszystkim.Co do aut Daewoo,obok mego domu fruwały auta maści niby szlachetniejszej(sąsiedzi dalsi,bliżsi),teraz jeżdżą Daewoo w przeważającej części.Musisz wiedzieć,że jest coś co łączy Leganzę z Mercedesem i BMW.No ale to temat na inne czasy.Wystarczy tylko by mechanik w zakładzie odpowiednio wyposażonym nałożył odpowiedni sprzęt na przewody zapłonowe i da odpowiedź, czy iskra jest słusznej mocy.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

05 Kwi 2012, 18:19

Przewody zapłonowe mogą mieć na to wpływ, że wraz z wzrostem temperatury silnika iskra zanika??
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

07 Kwi 2012, 18:57

To mało prawdopodobne,gdyż podobnym uszkodzeniem musiałyby być obarczone wszystkie przewody zapłonowe,zazwyczaj silnik przestaje równo pracować.Bardziej prawdopodobne jest,że albo gdzieś robi zwarcie,wtedy silnik gaśnie natychmiast,lub cewka zapłonowa nawala,nie wspominam już o module zapłonowym,już nie pamiętam jak on się nazywa , czy komputerze,który odbiera sygnały z czujników.
PhantomASA1
Forumowicz VIP
 
Posty: 8547
Zdjęcia: 3
Miejscowość: Z prawdy :)

07 Kwi 2012, 22:02

No to jest wielki klops. Auto stoi a ja nie wiem co dalej z tym robić
mechan12
Początkujący
 
Posty: 159
Prawo jazdy: 07 08 2012

23 Kwi 2012, 23:51

przepływomierz :D jak jest zimny dawka paliwa też jest inna
andygn
Nowicjusz
 
Posty: 5
Prawo jazdy: 19 01 2007
Auto: a4 b6 1.8t. , freelander 1.8

25 Kwi 2012, 18:14

andygn napisał(a):przepływomierz :D jak jest zimny dawka paliwa też jest inna

BRAK :idea:
robbydzia
Aktywny
Awatar użytkownika
 
Posty: 440
Auto: citroen, chevrolet

25 Kwi 2012, 22:15

po primo porządne auto/silnik i porządny kierownik zapala zawsze na benzynie :wink:
po drugie jak czytam ; silnik - układ nie lubi temperatury
jak komp nie widzi błedów - to może cewka :? zapłonowa zaczyna strajkować -ona nie jest diagnozowana , a silnik podobno z zapłonem iskrowym - gdy jej zabraknie ...
przyjacielscy sąsiedzi ??? zakłamani agresorzy, mija 75 lat od ciosu w plecy - im sie znów marzy wypad w Europę , nawet jakby miały zginąć tysiące podwładnych, nieważne wyśle się następnych
sympatyk
Zaawansowany
 
Posty: 878
Miejscowość: na skraju grodu
Prawo jazdy: 15 09 1976
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: Freelander e picc. scuderia
Silnik: Otto 95÷121
Paliwo: Benzyna + LPG
Skrzynia biegów: Manualna