Daewoo , Leganza, - nie można zapalić, immobilizer padł

27 Paź 2013, 18:37

Witam, bardzo proszę pomoc, bo niedawno kupiłem samochód (Leganza , 2,00) i coś jest nie tak z alarmem i chyba immobilizerem. Po umyciu z zewnątrz samochodu i pozostawieniu kluczyków w stacyjnie juz nie mogę odpalić auta. Swiatła pozycyjne świecą, akumulator sprawdzał sąsiad dobry. podejrzewa że immobilizer odcina rozruch silnika, Bo w ogóle nie kręci rozrusznik. Mam dwa piloty , ale słaba bateryjka w jednym. Po próbie zapalenia, w kilka sekund włacza mi się jakaś blokada drzwi, coś miga alarm, Proszę pomoc bo jestem kompletnym laikiem w tych sprawach. auto stoi pod domem i nie mam jak dojechać do elektromechanika.
zagranica10
Obserwowany

Auto: Daewoo Leganza
Rok produkcji: 2000

28 Paź 2013, 01:24

Czyli odpalasz auto i po kilku sekundach się wyłącza i wyje alarm? Dobrze zrozumiałem?
ArteK
Forum Samochodowe

Zdjęcia: 11483
Miejscowość: Warszawa
Prawo jazdy: 12 12 1996
Przebieg/rok: 15tys. km
Auto: Toyota Auris TS Hybrid, Yaris
Silnik: 1.8 Hybrid, 1.3 VVTi
Paliwo: Hybryda
Typ: Kombi
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2016

28 Paź 2013, 07:10

Nie Moge w ogóle zapalić. Przekrecam kluczyk i wszystko gaśnie i cisza. Po chwili dopiero jakiś sygnał ze drzwi tylne się zamykają. Problem ze nie zapala.
zagranica10
Obserwowany

Auto: Daewoo Leganza

28 Paź 2013, 11:46

Zacznij od odkręcenia klem na aku, wyczyść drobnym papierem ściernym bolce aku oraz klemy od wewnątrz i załóż a potem posmaruj wazeliną. Następnie poszukaj miejsca, gdzie kabel masowy z aku jest przykręcony do nadwozia - odkręć, wyczyść zarówno to miejsce gdzie jest ten kabel przykręcony jak i końcówkę tego kabla ( to oczko ). Poskręcaj i sprawdz, czy zapala.
Odpuść dzisiaj, nie spiesz się na cmentarz i nie zabieraj tam innych...
MotoAlbercik
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 1212
Miejscowość: Tychy
Auto: Jeep Grand Cherokee WJ QD HQ
Silnik: 4,7 ccm3 253 KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Terenowy