Daewoo Leganza

11 Cze 2015, 18:25

Cześć, mam do was szybkie pytanie, myślicie że warto jechać oglądać ten oto egzemplarz Daewoo Leganzy: [link do oferty na Olx wygasł] ? Wiszę już długi czas na olx/otomoto i szukam taniego auta w gazie z okolic Warszawy/Białegostoku, jak najtańszego w eksploatacji (no i żeby klime miał ;) ) Nie znam się niestety zbytnio na autach, jaki model jakie silniki ma porządne, których unikać, które dobrze się dogadują z gazem a inne trochę gorzej, dlatego proszę o poradę.
niziu
Obserwowany

Auto: Nie mam

11 Cze 2015, 19:51

Sam sobie odpowiedz na pytanie,długo wisi na olx za śmieszne pieniądze? Według mnie nic ciekawego.. o dziwo na legie jest sporo chętnych więc jak nią jeszcze nikt się nie zainteresował to musi być jakiś powód.
W dodatku legia ma ocynk więc dlaczego rdzewieje?
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012

11 Cze 2015, 19:54

Hm, chyba się nie zrozumieliśmy do końca, to JA wiszę długo (w sensie przeglądam aukcje), a ten model dopiero od wczoraj :) No niby jest w opisie tylko że "nie ma dużych oznak korozji", ale nawet jeśli coś tam ma to może coś niezbyt groźnego?
niziu
Obserwowany

Auto: Nie mam

11 Cze 2015, 20:03

Sorry żle doczytałem,możesz podjechać jak masz niedaleko ale według mnie tak jak pisałem nic specjalnego.
Wydajemy pieniądze, których nie mamy, na tuning, którego nie potrzebujemy, by podobać się ludziom, których nie znamy.
Barol
Moderator - Jakie auto kupić?
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 0
Miejscowość: Górny Śląsk
Auto: VW Golf VI
Silnik: 1.4 TSI 122KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2012
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Tuningowany Lexus LC 500 na SEMA Show w Las Vegas