13 Lut 2012, 21:38
Witam Serdecznie wszystkich.
Zarejestrowałem się tu przed chwila, tak wiec najpierw powiem coś o sobie.
Nazywam się Arek i mieszkam w Gdyni. Jestem studentem I roku na Akademii Morskiej w Gdyni.
Posiadam malutki, ale jak dla mnie w zupełności wystarczający samochodzik.
Mowa o Daihatsu Charade rocznik 1993 1.0 Benzyna.
Dostałem do od Dziadków, w idealnym stanie technicznym, z każdym mechanikiem jak rozmawiałem był pod wrażeniem stanu jaki on prezentuje. Zarówno jak mechaniczny i wizualny. Ale każda piękna historia ma swoje problemy.
Jak dotąd wymieniłem filtr powietrza i paliwa, jak również już wymiana oleju była. Ostatnio samochód zaczął tracicie na mocy... Rozpędzałem się i np. mając nieco ponad 20 km/h, wrzucałem 2 bieg, do momentu żeby wrzucić 3 bieg strasznie zamulał, utrata mocy była również widoczna przy innych prędkościach, tak wiec z fajnego małego miejskiego autka stało się to wszytko bardzo nie przyjemne.
Próbowałem wyregulować gaźnik, gdzieś wyczytałem zęby kręcić tak długo aż zgaśnie i potem 4,5 pól obrotu. Na stan obecny auto odpala ale od razu gaśnie, znaczy jak się jedzie to już daje rade ale tu tez spadek mocy przeogromny na 3 biegu zwalnia co nigdy mu się nie zdarzało. Próbowałem już ta głupią śrubka kręcić na wszystkie strony i nawet nie słychać żadnej zmiany pracy silnika.
Aktualnie szukam pracy, jako ze jestem studentem dziennym nie mogę łatwo niczego znaleźć.
Czy ktoś może mi pomoc, podesłać jakiś schemat jak regulować? W teorii wiem jak to się robi natomiast w praktyce nie mam pomysłu. Nie mam pieniędzy żeby pojechać do warsztatu i tak się tworzy zamknięte kolo.
Z góry dziękuje.