Daihatsu Cuore '95r 850,

08 Sie 2010, 13:00

Witam,
mam taki problem z moim Daihatsu Cuore '95r 850, podczas jazdy, że niekiedy jeździ normalnie - to znaczy szybko przyśpiesza, szybko jedzie, ładnie wyprzedza, a niekiedy jest taki wolny, że wszyscy mnie wyprzedzają, a ja nie mogę nawet normalnie się rozpędzić, nawet jak daję więcej gazu to i tak muszę sporo czekać, żeby wrzucić większy bieg, a przy tym go trzęsie, wszystko drga, co przy normalnej jeździe (tej dynamicznej) nie ma miejsca. Trzęsie go bardziej niż Malucha wtedy. Innych objawów nie zauważyłam. Czy wiecie o co mu może chodzić?
Ostatnio edytowany przez magdas5magda, 08 Sie 2010, 13:22, edytowano w sumie 1 raz
magdas5magda
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Lublin

08 Sie 2010, 17:42

a np przy redukcji problem znika ???? jesli tak to sonda lambda moze być zepsuta
ryszard.momot
Nowicjusz
 
Posty: 21
Miejscowość: oświęcim

08 Sie 2010, 20:20

Nie nie znika przy redukcji. To jest tak, że np jeden dzień jest wszystko ok, a następnego dnia już go muli cały czas. Jednak nie jest to reguła, bo może i cały tydzień jeździć OK, a potem jeden dzień czy dwa dni już nie. To jest naprawdę różnie. Albo pół dnia jeździ się dobrze, a drugie pół dnia już gorzej. Pewnie interesuje Was w których momentach mu się pogarsza? No więc to nie jest tak, że jak wsiądę rano do samochodu i przejadę jakiś tam odcinek i wtedy mu się pogarsza. Nie jest tak. Jest tak: wsiadam do samochodu, odpalam i już od początku jazdy jest źle, już się cały trzęsie i go muli. A znów są dni kiedy wsiądę do niego i od samego początku jest dobrze, nic nie trzęsie, wszystko jest jak należy. Jednak, co jest bardzo ważne - tak myślę - przestaje się trząść w jakiś 80procentach gdy puszczę gaz. I znów gdy wcisnę pedał to zaczyna telepać.
magdas5magda
Nowicjusz
 
Posty: 2
Miejscowość: Lublin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 generacji
    Na noworoczny test do naszej redakcji trafił ciągnik siodłowy Mercedes-Benz Actros 1851 4×2 LS Bluetec 6 najnowszej generacji w wersji z 510-konnym silnikiem i kabiną GigaSpace. Ciągnik połączyliśmy z chłodnią do przewozu ...
    Prowadzenie samochodu pod wpływem stresu
    Prowadzenie samochodu to wieloaspektowe zadanie, wymagające koncentracji i spokoju. 1/3 kierowców przyznaje, że przynajmniej raz w tygodniu prowadzi auto pod wpływem stresu czy czując złość. Zdenerwowani kierowcy są ...