09 Kwi 2010, 18:41
A więc:
- podstawa to sprężarka (należy ją odpowiednio zamontować i wymienić koło pasowe - zamachowe z dodatkowym wycięciem na pasek napędzający sprężarke)
- chłodnica klimatyzacji ( odpowiednio trzeba odsunać od nadwozia zderzak aby weszła i musi być dodatkowy wentylator chłodnicy)
- parownik ( do tego trzeba wymienić cały tunel sterujący powietrzem bo jest w nim nagrzewnica i chłodnica klimy )
- musisz zrobić kanały na odpływ skroplin i kanały na poprowadzenie rurek od klimy.
- jesli ma to być klimatronik ( trzeba nowy panel klimatyzacji , czujniki temperatur - zewnetrzny jak i wewnetrzny, podciśnienie do silniczków od klapek sterujacych oraz ich zasilanie, instalacja elektryczna pod to wszystko i ustawić na komp.)
- jesli manualna - to odpowiedni panel z pokretłami - czujniki muszą być.
- cały układ przewodów (rurki) i czujnik ciśnienia podłączony pod komp. - wyłącza on sprężarke jak jest mało cieczy chłodzącej.
- nabicie klimy
Koszt podałem wcześniej i zalezy kto to będzie robił i skąd weźmiesz materiał.
[link do oferty na Allegro wygasł]
komplet przewodów
[link do oferty na Allegro wygasł]
sprężarka
[link do oferty na Allegro wygasł]
chłodnica klimy
[link do oferty na Allegro wygasł]
czujnik ciśnienia
To dla przykładu ale części te mogą się różnić dla twojego modelu auta.