Peugeot 308 T7 2.0 HDi 2-Tronic (136 KM) Hatchback 5-drzwi
- Dane techniczne samochodów
-
Peugeot 308 w wersji T7 2.0 HDi 2-Tronic (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2007 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z półautomatyczną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 206 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 882 km.
We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4276 mm, jest szerokie na 1821 mm, a wysokość jego jest równa 1496 mm. Rozstaw osi na poziomie 2610 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.Wszystkie dane tego modeluMarkaPeugeotModel308GeneracjaT7SeriaHatchback 5-drzwiModyfikacja2.0 HDi 2-Tronic (136 KM)Rodzaj nadwoziaHatchbackLata produkcji2007 - 2011Liczba miejsc5Wymiary i masaDługość4276 [mm]Szerokość1821 [mm]Wysokość1496 [mm]Rozstaw osi2610 [mm]Rozstaw kół przednich1536 [mm]Rozstaw kół tylnych1531 [mm]Masa własna1396 [kg]Prześwit160 [mm]Maksymalna przestrzeń bagażowa1201 [litr]Minimalna przestrzeń bagażowa348 [litr]Ładowność514 [kg]Masa całkowita1910 [kg]Średnica zawracania10.90 [m]SilnikTyp silnikaSilnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik DieslaPojemność silnika1997 [cm³]Moc silnika100 [kW] | 136 [KM]Maksymalne obrotydo 4 000 [obr/min]Maksymalny moment obrotowy320 [Nm]Rodzaj zasilania silnikaCommon RailRodzaj doładowaniaTurboUkład cylindrówRzędowy (typu R)Liczba cylindrów4Średnica cylindra85.0 [mm]Skok tłoka88.0 [mm]Liczba zaworów na cylinder4Obroty maksymalnego momentu obrotowegodo 2 000 [obr/min]Chłodnica powietrza doładowującegoIntercoolerRodzaj paliwaB7, B10, XTL, ON - olej napędowySkrzynia biegów i napędSkrzynia biegówPółautomatycznaLiczba biegów6Rodzaj napęduPrzedniSpalanie i osiągiSpalanie - cykl miejski9.40 [l/100km]Spalanie (średnie) - cykl mieszany6.80 [l/100km]Spalanie - cykl pozamiejski5.30 [l/100km]Przyspieszenie od 0 do 100 km/h10.1 [s]Zasięgod 640 do 1 130 [km]Norma ekologiczna EUROEURO IVPojemność zbiornika paliwa60 [litr]Prędkość maksymalna206 [km/h]Układ hamulcowy i zawieszenieHamulce przednieWentylowane tarcze hamulcoweHamulce tylneHamulce tarczoweZawieszenie przednieNiezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłówZawieszenie tylnePół-niezależne, Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona
Podobne samochody
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
-
Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT10577] korzystająć z tej wiadomości na PW.