Ford Focus II 1.6 TDCi MT (109 KM) kombi 5-drzwi
- Dane techniczne samochodów
-
Ford Focus w wersji II 1.6 TDCi MT (109 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2004 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1560 cm³ (1.6L) osiągający maksymalną moc 109 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 260 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 188 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.8 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1146 km.
We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4472 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1501 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.Wszystkie dane tego modeluMarkaFordModelFocusGeneracjaIISeriakombi 5-drzwiModyfikacja1.6 TDCi MT (109 KM)Rodzaj nadwoziaKombiLata produkcji2004 - 2008Liczba miejsc5Wymiary i masaDługość4472 [mm]Szerokość1840 [mm]Wysokość1501 [mm]Rozstaw osi2640 [mm]Rozstaw kół przednich1535 [mm]Rozstaw kół tylnych1531 [mm]Masa własna1386 [kg]Maksymalna przestrzeń bagażowa1525 [litr]Minimalna przestrzeń bagażowa482 [litr]Ładowność494 [kg]Masa całkowita1880 [kg]Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)3180 [kg]Średnica zawracania10.40 [m]SilnikTyp silnikaSilnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik DieslaPojemność silnika1560 [cm³]Moc silnika80 [kW] | 109 [KM]Maksymalne obrotydo 4 000 [obr/min]Maksymalny moment obrotowy260 [Nm]Rodzaj zasilania silnikaCommon RailRodzaj doładowaniaTurboUkład cylindrówRzędowy (typu R)Liczba cylindrów4Średnica cylindra75.0 [mm]Skok tłoka88.3 [mm]Liczba zaworów na cylinder4Obroty maksymalnego momentu obrotowegodo 1 750 [obr/min]Chłodnica powietrza doładowującegoIntercoolerRodzaj paliwaB7, B10, XTL, ON - olej napędowySkrzynia biegów i napędSkrzynia biegówManualna (ręczna)Liczba biegów5Rodzaj napęduPrzedniSpalanie i osiągiSpalanie - cykl miejski6.20 [l/100km]Spalanie (średnie) - cykl mieszany4.80 [l/100km]Spalanie - cykl pozamiejski4.00 [l/100km]Przyspieszenie od 0 do 100 km/h11.1 [s]Zasięgod 890 do 1 380 [km]Norma ekologiczna EUROEURO IVPojemność zbiornika paliwa55 [litr]Prędkość maksymalna188 [km/h]Układ hamulcowy i zawieszenieHamulce przednieWentylowane tarcze hamulcoweHamulce tylneHamulce tarczoweZawieszenie przednieNiezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłówZawieszenie tylneNiezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
Podobne samochody
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
-
Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT15364] korzystająć z tej wiadomości na PW.