Toyota Corolla E140/150 1.4 D-4D MT (90 KM) Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Toyota Corolla w wersji E140/150 1.4 D-4D MT (90 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2006 do 2010 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1364 cm³ (1.4L) osiągający maksymalną moc 90 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 205 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.9 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 174 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 4.6 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1196 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4539 mm, jest szerokie na 1760 mm, a wysokość jego jest równa 1471 mm. Rozstaw osi na poziomie 2601 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Toyota
    Model
    Corolla
    Generacja
    E140/150
    Seria
    Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja
    1.4 D-4D MT (90 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    2006 - 2010
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4539 [mm]
    Szerokość
    1760 [mm]
    Wysokość
    1471 [mm]
    Rozstaw osi
    2601 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1519 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1519 [mm]
    Masa własna
    1410 [kg]
    Prześwit
    147 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    450 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    450 [litr]
    Średnica zawracania
    10.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1364 [cm³]
    Moc silnika
    66 [kW] | 90 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 3 800 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    205 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    73.0 [mm]
    Skok tłoka
    81.5 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    od 1 800 do 2 800 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    5.60 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    4.60 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    11.9 [s]
    Zasięg
    od 980 do 1 380 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO III
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    174 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Belka skrętna, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT25900] korzystająć z tej wiadomości na PW.