Peugeot 505 I Lift 2.8 MT V6 (146 KM) Sedan

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Peugeot 505 w wersji I Lift 2.8 MT V6 (146 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 1985 do 1992 roku. Model ten otrzymał sześciocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 2849 cm³ (2.8L) osiągający maksymalną moc 146 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 235 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na tylne koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 9.8 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 197 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 11.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 70 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 631 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4580 mm, jest szerokie na 1740 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2740 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Peugeot
    Model
    505
    Generacja
    I Lift
    Seria
    Sedan
    Modyfikacja
    2.8 MT V6 (146 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    1985 - 1992
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4580 [mm]
    Szerokość
    1740 [mm]
    Wysokość
    1440 [mm]
    Rozstaw osi
    2740 [mm]
    Średnica zawracania
    11.10 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    2849 [cm³]
    Moc silnika
    107 [kW] | 146 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 5 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    235 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Widlasty (typu V)
    Liczba cylindrów
    6
    Liczba zaworów na cylinder
    2
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 800 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Tylny
    Spalanie i osiągi
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    11.10 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    9.8 [s]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    70 [litr]
    Prędkość maksymalna
    197 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT30692] korzystająć z tej wiadomości na PW.