Honda Accord VIII 2.2 i-DTEC AT (150 KM) Sedan 4-drzwi

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Honda Accord w wersji VIII 2.2 i-DTEC AT (150 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu sedan produkowany w latach od 2007 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 2199 cm³ (2.2L) osiągający maksymalną moc 150 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 350 Nm. Współpracuje on z automatyczną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.0 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 207 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 6.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 65 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1066 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4725 mm, jest szerokie na 1840 mm, a wysokość jego jest równa 1440 mm. Rozstaw osi na poziomie 2705 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Honda
    Model
    Accord
    Generacja
    VIII
    Seria
    Sedan 4-drzwi
    Modyfikacja
    2.2 i-DTEC AT (150 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Sedan
    Lata produkcji
    2007 - 2011
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    4725 [mm]
    Szerokość
    1840 [mm]
    Wysokość
    1440 [mm]
    Rozstaw osi
    2705 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1589 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1588 [mm]
    Masa własna
    1700 [kg]
    Prześwit
    135 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    467 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    467 [litr]
    Ładowność
    410 [kg]
    Masa całkowita
    2110 [kg]
    Średnica zawracania
    11.70 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    2199 [cm³]
    Moc silnika
    110 [kW] | 150 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    350 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    96.9 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Automatyczna
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    8.10 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    6.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    5.00 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.0 [s]
    Zasięg
    od 800 do 1 300 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    65 [litr]
    Prędkość maksymalna
    207 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT31353] korzystająć z tej wiadomości na PW.