Ford Focus II 2.0 TDCi MT (136 KM) CC cabrio

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Ford Focus w wersji II 2.0 TDCi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu cabrio produkowany w latach od 2004 do 2008 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 10.3 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 205 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 55 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 932 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4509 mm, jest szerokie na 1834 mm, a wysokość jego jest równa 1448 mm. Rozstaw osi na poziomie 2640 mm występuje zazwyczaj w samochodach kompaktorych z segmentu C przeznaczonych glówne do jazdy po mieście.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Ford
    Model
    Focus
    Generacja
    II
    Seria
    CC cabrio
    Modyfikacja
    2.0 TDCi MT (136 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Cabrio
    Lata produkcji
    2004 - 2008
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4509 [mm]
    Szerokość
    1834 [mm]
    Wysokość
    1448 [mm]
    Rozstaw osi
    2640 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1535 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1531 [mm]
    Masa własna
    1607 [kg]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    534 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    248 [litr]
    Ładowność
    438 [kg]
    Masa całkowita
    2045 [kg]
    Dopuszczalna masa przyczepy (z hamulcami)
    3495 [kg]
    Średnica zawracania
    10.40 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik Diesla
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    100 [kW] | 136 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 4 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    320 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Common Rail
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 2 000 [obr/min]
    Chłodnica powietrza doładowującego
    Intercooler
    Rodzaj paliwa
    B7, B10, XTL, ON - olej napędowy
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    6
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.70 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    5.90 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    4.90 [l/100km]
    Przyspieszenie od 0 do 100 km/h
    10.3 [s]
    Zasięg
    od 710 do 1 120 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO IV
    Pojemność zbiornika paliwa
    55 [litr]
    Prędkość maksymalna
    205 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Niezależne, Wielowahaczowe, Stabilizator przechyłów
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT34902] korzystająć z tej wiadomości na PW.