Plymouth Laser I 2.0i MT Turbo (197 KM) Coupe

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Plymouth Laser w wersji I 2.0i MT Turbo (197 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu coupe produkowany w latach od 1989 do 1994 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 197 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 276 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 230 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 13.5 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 444 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy trzy miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 4 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4330 mm, jest szerokie na 1690 mm, a wysokość jego jest równa 1310 mm. Rozstaw osi na poziomie 2470 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Plymouth
    Model
    Laser
    Generacja
    I
    Seria
    Coupe
    Modyfikacja
    2.0i MT Turbo (197 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Coupe
    Lata produkcji
    1989 - 1994
    Liczba miejsc
    4
    Wymiary i masa
    Długość
    4330 [mm]
    Szerokość
    1690 [mm]
    Wysokość
    1310 [mm]
    Rozstaw osi
    2470 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1465 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1450 [mm]
    Masa własna
    1245 [kg]
    Prześwit
    160 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    730 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    290 [litr]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) zasilany benzyną
    Pojemność silnika
    1997 [cm³]
    Moc silnika
    145 [kW] | 197 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 000 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    276 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Rodzaj doładowania
    Turbo
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    85.0 [mm]
    Skok tłoka
    88.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 000 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    Pb92 - benzyna
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    18.00 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    13.50 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    9.00 [l/100km]
    Zasięg
    od 330 do 670 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    Nie obowiązuje
    Pojemność zbiornika paliwa
    60 [litr]
    Prędkość maksymalna
    230 [km/h]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Wentylowane tarcze hamulcowe
    Hamulce tylne
    Hamulce tarczowe
    Zawieszenie przednie
    Sprężyny śrubowe
    Zawieszenie tylne
    Sprężyny śrubowe
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT35382] korzystająć z tej wiadomości na PW.