Kia Morning II 1.0 Bi-Fuel MT (82 KM) Hatchback

  • Dane techniczne samochodów
  • Marka
    Model
    Generacja
    Modyfikacja
  • Kia Morning w wersji II 1.0 Bi-Fuel MT (82 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu hatchback produkowany w latach od 2011 do 2018 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności skokowej 998 cm³ (1L) osiągający maksymalną moc 82 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 94 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o pięciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 7.1 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 48 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 676 km.

    We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 3595 mm, jest szerokie na 1595 mm, a wysokość jego jest równa 1485 mm. Rozstaw osi na poziomie 2385 mm występuje zazwyczaj w małych samochodach miejskich należących do segmentów A i B.

    Wszystkie dane tego modelu
    Marka
    Kia
    Model
    Morning
    Generacja
    II
    Seria
    Hatchback
    Modyfikacja
    1.0 Bi-Fuel MT (82 KM)
    Rodzaj nadwozia
    Hatchback
    Lata produkcji
    2011 - 2018
    Liczba miejsc
    5
    Wymiary i masa
    Długość
    3595 [mm]
    Szerokość
    1595 [mm]
    Wysokość
    1485 [mm]
    Rozstaw osi
    2385 [mm]
    Rozstaw kół przednich
    1421 [mm]
    Rozstaw kół tylnych
    1424 [mm]
    Masa własna
    935 [kg]
    Prześwit
    142 [mm]
    Maksymalna przestrzeń bagażowa
    200 [litr]
    Minimalna przestrzeń bagażowa
    200 [litr]
    Średnica zawracania
    9.20 [m]
    Silnik
    Typ silnika
    Silnik o zapłonie iskrowym (ZI) - zasilany benzyną i i gazem LPG
    Pojemność silnika
    998 [cm³]
    Moc silnika
    60 [kW] | 82 [KM]
    Maksymalne obroty
    do 6 400 [obr/min]
    Maksymalny moment obrotowy
    94 [Nm]
    Rodzaj zasilania silnika
    Wtrysk wielopunktowy – każdy cylinder ma osobny wtryskiwacz, umieszczony w kolektorze, przed zaworem dolotowym
    Układ cylindrów
    Rzędowy (typu R)
    Liczba cylindrów
    4
    Średnica cylindra
    66.0 [mm]
    Skok tłoka
    73.0 [mm]
    Liczba zaworów na cylinder
    4
    Obroty maksymalnego momentu obrotowego
    do 3 500 [obr/min]
    Rodzaj paliwa
    E5, E10, Pb95 - benzyna; LPG - gaz
    Skrzynia biegów i napęd
    Skrzynia biegów
    Manualna (ręczna)
    Liczba biegów
    5
    Rodzaj napędu
    Przedni
    Spalanie i osiągi
    Spalanie - cykl miejski
    7.40 [l/100km]
    Spalanie (średnie) - cykl mieszany
    7.10 [l/100km]
    Spalanie - cykl pozamiejski
    6.10 [l/100km]
    Zasięg
    od 650 do 790 [km]
    Norma ekologiczna EURO
    EURO V
    Pojemność zbiornika paliwa
    48 [litr]
    Układ hamulcowy i zawieszenie
    Hamulce przednie
    Hamulce tarczowe
    Hamulce tylne
    Bębnowe
    Zawieszenie przednie
    Niezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłów
    Zawieszenie tylne
    Belka skrętna, Kolumny MacPhersona
     

    Ocena: 0.0/5

[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include([ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php): Failed to open stream: No such file or directory
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
  • Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT37] korzystająć z tej wiadomości na PW.