Peugeot 308 T7 2.0 HDi MT (136 KM) SW kombi
- Dane techniczne samochodów
-
Peugeot 308 w wersji T7 2.0 HDi MT (136 KM) to samochód osobowy z nadwoziem typu kombi produkowany w latach od 2007 do 2011 roku. Model ten otrzymał czterocylindrowy silnik diesla o pojemności skokowej 1997 cm³ (2L) osiągający maksymalną moc 136 KM i maksymalny moment obrotowy na poziomie 320 Nm. Współpracuje on z manualną skrzynią biegów o sześciu przełożeniach która przenosi napęd na przednie koła. Taka konfiguracja zapewnia przyspieszenie od 0 do 100 km/h w czasie 11.1 sekundy oraz pozwala osiągnąć maksymalną prędkość wynoszącą 202 km/h. Średnie spalanie przy normalnej jeździe miasto/trasa w proporcjach 50/50 nie powinno przekroczyć 5.9 l/100km, a zbiornik paliwa o pojemności 60 litrów powinien wystarczyć na przejechanie w takich warunkach około 1017 km.
We wnętrzu opisywanego modelu znajdziemy cztery miejsca dla pasażerów i jedno miejsce przeznaczone dla kierowcy czyli mamy auto 5 osobowe. Nadwozie prezentowanego modelu ma długość całkowitą 4500 mm, jest szerokie na 1815 mm, a wysokość jego jest równa 1554 mm. Rozstaw osi na poziomie 2708 mm jest zarezerwowany dla samochodów klasy średniej z segmentu D. Pozwala to podróżować w miarę komfortowo nawet pięciu dorosłym osobom (z bagażem) na dłuższych dystansach.Wszystkie dane tego modeluMarkaPeugeotModel308GeneracjaT7SeriaSW kombiModyfikacja2.0 HDi MT (136 KM)Rodzaj nadwoziaKombiLata produkcji2007 - 2011Liczba miejsc5Wymiary i masaDługość4500 [mm]Szerokość1815 [mm]Wysokość1554 [mm]Rozstaw osi2708 [mm]Rozstaw kół przednich1517 [mm]Rozstaw kół tylnych1531 [mm]Masa własna1550 [kg]Prześwit160 [mm]Maksymalna przestrzeń bagażowa1736 [litr]Minimalna przestrzeń bagażowa508 [litr]Ładowność665 [kg]Masa całkowita2215 [kg]Średnica zawracania10.90 [m]SilnikTyp silnikaSilnik o zapłonie samoczynnym (ZS) znany jako silnik wysokoprężny lub silnik DieslaPojemność silnika1997 [cm³]Moc silnika100 [kW] | 136 [KM]Maksymalne obrotydo 4 000 [obr/min]Maksymalny moment obrotowy320 [Nm]Rodzaj zasilania silnikaCommon RailRodzaj doładowaniaTurboUkład cylindrówRzędowy (typu R)Liczba cylindrów4Średnica cylindra85.0 [mm]Skok tłoka88.0 [mm]Liczba zaworów na cylinder4Obroty maksymalnego momentu obrotowegodo 2 000 [obr/min]Chłodnica powietrza doładowującegoIntercoolerRodzaj paliwaB7, B10, XTL, ON - olej napędowySkrzynia biegów i napędSkrzynia biegówManualna (ręczna)Liczba biegów6Rodzaj napęduPrzedniSpalanie i osiągiSpalanie - cykl miejski7.60 [l/100km]Spalanie (średnie) - cykl mieszany5.90 [l/100km]Spalanie - cykl pozamiejski4.90 [l/100km]Przyspieszenie od 0 do 100 km/h11.1 [s]Zasięgod 790 do 1 220 [km]Norma ekologiczna EUROEURO IVPojemność zbiornika paliwa60 [litr]Prędkość maksymalna202 [km/h]Układ hamulcowy i zawieszenieHamulce przednieWentylowane tarcze hamulcoweHamulce tylneHamulce tarczoweZawieszenie przednieNiezależne, Kolumny MacPhersona, Stabilizator przechyłówZawieszenie tylnePół-niezależne, Drążek skrętny, Kolumny MacPhersona
Podobne samochody
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/dane-techniczne/index.php on line 174: include(): Failed opening '[ROOT]/config/ads/include/left-okazje.php' for inclusion (include_path='.:/usr/local/php8.0/pear')
-
Jeżeli znalazłeś nie aktualne informacje lub masz więcej danych na temat oglądanego modelu podeślij je do użytkownika ArteK wraz z numerem zgłoszenia umieszczonym w temacie [DT9366] korzystająć z tej wiadomości na PW.