Decyduje pomiędzy 3 modelami ,nie wiem na który się zdecydować, do 25

08 Gru 2023, 23:04

Witam planuję w niedługim czasie zakupić auto ,mam na oku 3 modele ,ma być w miarę małe, wygodne ,przyjemne dla oka (przynajmniej w najmniejszym stopniu),będzie służyć na dojazdy do pracy, nie duże odległości więc bęzyna.
No i wiadomo najlepiej sprawne, ale z tym różnie bywa :p.
Rocznikowo auto od 2010-2013 pewnie coś w tym przedziale
Budżet do 25 na sam zakup.
Jestem laikiem jeśli chodzi o wiedzę techniczną w kwestii samochodów, więc jedynie mogę się posiłkować internetem i opiniami na które tutaj liczę, że ktoś napiszę za i przeciw tych modeli oraz który z nich wypada najlepiej pod względem funkcjonalności oraz najmniejszego nakładu finansowego ewentualnych napraw i awarii.
Modele między którymi wybieram i mam zagłostkę :
Hyundai i20
Citroen ds3
Peugeot 208
Z góry dziękuję za komentarze.
Patryk2632
Nowicjusz

Zdjęcia: 0

09 Gru 2023, 05:26

Ds3 i 208 sobie odpuść, i20 i30 zwykle auta, technicznie nie ma źle.
To nie moc ani sprzęt a technika czyni z Ciebie zawodnika
Kao
Moderator
Awatar użytkownika

Zdjęcia: 107
Miejscowość: Francja
Przebieg/rok: 40tys. km
Auto: Bmw 645Ci, M3, Vw T4

09 Gru 2023, 10:53

Tylko slyszalem ze sporym mankamentem hyundai jest korozja ,i tego sie obawiam troche.
Patryk2632
Nowicjusz

Zdjęcia: 0

09 Gru 2023, 12:39

Patryk2632 napisał(a):Tylko slyszalem ze sporym mankamentem hyundai jest korozja ,i tego sie obawiam troche.

Przy dzisiejszej motoryzacji lepiej nazywać rdzę rdzewką niż mieć okazję naprawiania mechaniki chociażby w/w autach.
szybki
Moderator - Tuning

Prawo jazdy: 19 07 1994
Auto: Toyota
Paliwo: Benzyna
Typ: Sport/Coupe

09 Gru 2023, 16:18

Patryk2632 napisał(a):Tylko slyszalem ze sporym mankamentem hyundai jest korozja ,i tego sie obawiam troche.

Mój nowy nabytek, Hyundai Tucson I z 2006 roku przeczy tym pogłoskom :mrgreen: Z hyundaiem nie jest tak źle pod tym względem, a mechanicznie to proste i niezawodne auta.