Demontaż plastików Honda Civic VI

17 Lut 2015, 14:04

Witam, chciałbym zdemontować "drewniane" plastiki w mojej hondzie. Szukałem na necie poradników ale coś nie mogę znaleźć i zdjęcia nie działają. Wiecie może w jaki sposób je ściągnąć by ich nie uszkodzić. Prawdopodobnie są na zatrzaski, ale nie chcę robić nic na siłę.
EmAngel
Początkujący
 
Posty: 107
Miejscowość: Kamień Pomorski
Auto: Honda Civic VI
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996

18 Lut 2015, 15:30

Zaczynasz od strony kierowcy. Wyjmujesz najpierw ramkę zegarów. Powoli i delikatnie podważasz zaczepy od listwy i jednocześnie odciągasz. Nie jest to trudne, ale zaczepy są bardzo delikatne i trzeba bardzo uważać żeby ich nie połamać. Najdelikatniejsze są te od kratek nawiewów więc na nie w szczególności zwróć uwagę przy demontażu.
Kacper
Forumowicz VIP
 
Posty: 6842
Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999

18 Lut 2015, 17:01

A jeśli chodzi o plastik tam gdzie pokrętła wentylacji/radia oraz plastik tam gdzie gałka zmiany biegów?
EmAngel
Początkujący
 
Posty: 107
Miejscowość: Kamień Pomorski
Auto: Honda Civic VI
Silnik: 1.4 90KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1996
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Czym się różnią alufelgi od felg stalowych?
    Felgi stanowią jeden z istotnych elementów wizualnych i technicznych każdego pojazdu. Wybór między alufelgami, a modelami stalowymi nie sprowadza się tylko do estetyki – różnice między nimi obejmują ...
    Kiedy spada temperatura, spada też ciśnienie w kołach!
    Zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w oponach to dłuższa droga hamowania i gorsza przyczepność na zakrętach. Za niskie ciśnienie w oponach wpływa na przyspieszone zużycie opon. Ubytek o tylko 0,5 bara wydłuża drogę hamowania ...