piotrpz87 napisał(a):Jeśli jest oryginalne powinny być takie cztery otwory w ściankach bocznych radia w które wkłada się specjalne bolce i one odginają zatrzaski. Jesli nie jest oryginał to raczej trzeba rozbrać kokpit bo może być przykręcone od tyłu.
Skąd ty to w ogóle wziąłeś chyba ci się auta pomyliły ale mniejsza z tym.
Radio wymontowujesz następująco:najpierw wysuń schowek na napój i na wizytówki, chwyć za nie i z wyczuciem pociągnij do siebie,zatrzaski powinny puścić i powinieneś wyciągnąć całą kieszeń.Następnie musisz odkręcić kratki nadmuchowe które są przykręcone tylko jedną śrubką na dole na samym środku,a następnie ją wyciągasz,musisz użyć troszkę siły ponieważ od góry trzyma się na zatrzaskach,po tym zostaje tylko ramka imitująca drewno która jest przykręcona po bokach i potem masz tylko cztery śrubki mocujące uchwyt do którego wsuwasz radio,po odkręceniu tego wyciągasz wszystko,uchwyt możesz wypiąć z radia i przykręcić z powrotem.Odwrotna procedura jest przy montażu.