Diagnostyka i interfejsy jako prezent swiateczny

10 Gru 2016, 17:45

Z okazji zblizających się swiąt postanowiłem ufundowac braciszkowi jakies podstawowe narzedzia diagnostyki. Programy - no coz niestety narazie beda to piraty z internetu. Co do mechaniki raczej jestem zielony w te klocki dlatego przyszedlem do Was po radę.
Przedstawie wymagania:
1) budzet mysle ze do 300zl
2) polaczenie z laptopem przez usb ( nie com)
3) obsluga aut: peugeot/ citroen/ renault/ audi/skoda/ bmw/ opel/seat

Pytania brzmia nastepujaco:

czy te interfejsy pozwola na diagnostyke i jej nauke ( w odniesieniu do w/w marek)?
1) [link do oferty na Allegro wygasł]
2) [link do oferty na Allegro wygasł] + przejsciowka na okragle ?

jesli macie jakies lepsze propozycje to linki do sklepow/aukcji mile widziane

odnosnie software czyli oprogramowania mysle ze dopytam jak juz interfejsy zakupie. Chociaz mimo wszystko propozycje mile widziane.

Z gory dziekuje za pomoc :)
pr0xy
Obserwowany

Auto: audi a3 8l

12 Gru 2016, 12:50

A nie lepiej na początek kupić coś w stylu AutoLink AL319 PL? Skaner jest wyposażony w czytelny kolorowy wyświetlacz TFT, głośnik a także posiada funkcję aktualizacji, w zestawie znajduje się kabel USB.

Zerknij sobie na interfejsy na stronie Viakena. Tam masz ładnie to wszystko podzielone i masz gwarancję na to co kupujesz.
Kacper
Forumowicz VIP

Zdjęcia: 3348
Miejscowość: Warszawa - okolice
Prawo jazdy: 14 09 1997
Auto: Volvo S40
Silnik: 2.0 140KM
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 1999
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

Czy serwisowanie w ASO się opłaca?
    Wielu kierowców staje przed dylematem, czy warto płacić więcej za usługi w Autoryzowanej Stacji Obsługi, czy może lepiej zaoszczędzić, wybierając tańszy warsztat niezależny. Analiza wspomnianych ofert przynosi zaskakujące ...
    BMW 1 Coupe oraz BMW 1 Convertible Limited Edition Lifestyle