Diesel czy benzyna

17 Sty 2009, 17:25

BRIAN842 napisał(a):Ale Ty nam tutaj mówisz o V8. To jest coś znacznie mocniejszego od rzędowej czwórki.

V8 z gazem ? Heh pierwszy raz od kilku lat słyszę żeby V8 gazować :)

Nie poczułeś tego w tym autku. Ale nie tylko w Polonezie osiągi spadają. W innych autkach z instalacją gazową również. Nawet Diesla można było przerobić na gaz, ale straci na tym 75% mocy ;D Więc jest to nie opłacalne, tak jak w przypadku ósemki. (V8)


są i tacy co gazuję:
[link do ogłoszenia na Otomoto wygasł]

karlone napisał(a):
BRIAN842 napisał(a):Taa racja...a podaj mi przykład samochodu w benzynie wolnossącej która weźmie Alfę 2.4JTD 175KM lub Passata B6 2.0TDI 170KM ?
"slowik93" ciekaw jestem.

fiat uno 2.0 :twisted:, swojego V8 nie podaje bo to zupełnie inna bajka ;)

Uno jest pewnie po swapie z coupe.
Z turbiną oprócz 1.3 produkowany byl jeszcze z 1.4.
No i wczoraj mialem okazje jezdzic taką z nową turbiną Garret-a.8,1sekund do setki mierzone na rolkach.
W/W Fiat Coupe 2.0 (190km w R4 , pieciocylinrowka 220) Przyspieszenie slabszej wersji 7,5sekund , w wersji mocniejszej 6,5 :D
marcin94
Aktywny
 
Posty: 389
Auto: E60 530d M-Sport
Paliwo: Diesel
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2005

17 Sty 2009, 19:39

Niestety ludzie gazujący silniki 8-cylindrowe robią wielki błąd po paru latach silnik będzie do niczego.
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

17 Sty 2009, 20:11

BRIAN842 napisał(a):Niestety ludzie gazujący silniki 8-cylindrowe robią wielki błąd po paru latach silnik będzie do niczego.


MAm znajomego, który porusza się Starym BMW 740 V8, gaz siedzi ponad 6 lat a silnik jest nadal w całkiem niezłym stanie
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 335
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

17 Sty 2009, 22:01

a jaka to różnica czy gazujemy v4 czy v8? żadna!
tylko sekwencja do tych silników sie nadaje a v8 to trzba zagazowac jak pali 30-40l :shock:
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

17 Sty 2009, 23:29

BRIAN842 napisał(a):Niestety ludzie gazujący silniki 8-cylindrowe robią wielki błąd po paru latach silnik będzie do niczego.

sorry kolego ale może powiedz coś mądrzejszego o silniku, który sam użytkujesz a nie rób mi tu wywodów i teorii na tematy z którymi nie masz styczności. Z resztą mam gdzieś co ludzie sobie myślą o gazie, ja spełniłem swoje marzenie motoryzacyjne i na co dzień jeżdżę V8 do roboty :) reszta ludu niech sobie jeździ czym chce choćby rowerem.
karlone
Zaawansowany
 
Posty: 675
Miejscowość: Śląsk

18 Sty 2009, 00:02

Zagazowal bo przeciez te V8 to pali jak smok a on chce moze miec takie auto ale oszczedniej jezdzic. Ja jak bym sie decydowal na taki samochodzik to bym nie zagazowal ale tylko z tego powodu ze chcialbym miec ta moc i wogole ale to jest moje zdanie. I tu nie ma znaczenia czy V8 czy V12 czy V4 zagazujesz przy sekwencji nic sie tak strasznie nie niszczy a pozatym nic nie jest na wiecznosc.
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Powrót w korku
    Na powrót z wakacji lepiej wybierać czas, gdy natężenie ruchu jest jak najmniejsze. Niekiedy się to nie udaje i wtedy czeka nas stanie w korku. W takiej sytuacji kierowca powinien zachować spokój, stosować się ...

18 Sty 2009, 09:20

HaHa Kolego widziałeś kiedyś silnik V4 ? :lol: 8)

Ale w ogóle rzadko spotykane są silniki V8 z gazem. Szkoda takich silników na gaz. Ja do tego nic nie mam możecie gazować sobie nawet R2 (maluch).
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2009, 11:30

BRIAN842 napisał(a):HaHa Kolego widziałeś kiedyś silnik V4 ? :lol: 8)

Ale w ogóle rzadko spotykane są silniki V8 z gazem. Szkoda takich silników na gaz. Ja do tego nic nie mam możecie gazować sobie nawet R2 (maluch).


np. niektóre stare fordy miały V4

Co do malucha to był ostatnio na allegro w gazie za 600pln, butla zamiast kanapy za plecami kierowcy :D to dopiero musi być oszczędność....i dynamika
NFSU9
Aktywny
 
Posty: 335
Miejscowość: WWA
Auto: 350z
Silnik: 3.5v6 300km

18 Sty 2009, 12:14

No tak, ale teraz już rzadko są spotykane V4.

Heh maluch z gazem ;D musiał być oszczędny :)
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2009, 18:25

znam gościa co jezdzi malaczem zagazowanym
to normalne auta co mają jak nie v4? r4? a jak to różnica ważne ze 4 cylindry
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

18 Sty 2009, 20:08

piotrauto napisał(a):znam gościa co jezdzi malaczem zagazowanym
to normalne auta co mają jak nie v4? r4? a jak to różnica ważne ze 4 cylindry

Po raz kolejny powtarzam - nie ma samochodów z silnikami V4.
Oznaczenie "V4" znaczy 4 cylindry w układzie V. Napisałem przykładowo lecz nie ma. (Znaczy nie tak do końca nie ma, są rzadko spotykane po prostu, prawie w ogóle) Silniki w układzie V to np. V6, V8, V10 i V12. Przy motocyklach V2 i V4.
Oznaczenie R4 znaczy cztery cylindry w układzie rzędowym. R4 mają pospolite samochody spotykane na ulicy.
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

18 Sty 2009, 20:24

Kolego silniki V4 były, są i będa ... tak samo jak są silniki H4 tez są! a chociazby motocykl HONDA VFR 750 która posiada widlasty 4-cylindrowy silnik i generuje z pojemnosci 750 ccm moc 77kW (tj.105 KM) ... tak ze koledzy nie wiem o co idzie spór... pozdrawaim :PP
wojtek1418
Nowicjusz
 
Posty: 41
Miejscowość: Limanowa

18 Sty 2009, 21:39

no i teraz mi napiszcie jaka jest różnica w jezdzie rzędową 4 i rzędową 6, v6
v6 bez turbiny jest dynamiczne? lepsze od turbo diesla 4 cylindrowego?
piotrauto
Stały forumowicz
 
Posty: 1931

19 Sty 2009, 16:46

Nie V6 tylko R6 !
Oczywiście R6 ma większą moc, ponieważ konie mechaniczne są generowane z sześciu cylindrów, w przykładzie R4 konie mechaniczne są generowane z czterech cylindrów. Np. VW Golf IV 2.8 V6 to 280KM. Porównaj sobie takie same pojemności i różną liczbę cylindrów. Np. R4 i R6 !

Nie wiem czy jest większa dynamika w V6 bez turbiny jeśli chodzi od diesla. Na pewno jest mocniejszy od R4 z turbiną.

Pozdrawiam.
BRIAN842
Zaawansowany
Awatar użytkownika
 
Posty: 596
Miejscowość: Kraków

19 Sty 2009, 23:26

No tam mi sie pomylilo zagalopowalem sie z tym V heh w motorach sa czesto ale w samochodach rzadko V4. A co do posta piotrauto to teraz sie glownie prubuje wykonywac silniki nie z jak najwieksza pojemnoscia iloscia cylindrow tylko z mniejszych pojemnosci sie zyskuje duza moc. Ale wiadomo ze robi sie tez wielocylindrowe to juz bardzo duze moce ale glownie chodzi o oszczednosc i przy tym moc.
dawidbn
Zaawansowany
 
Posty: 777
Miejscowość: Koszalin