Diesel do 22tys

21 Wrz 2012, 20:08

Witam mam zamiar zakupić samochód za około 22tys zł.
Najlepiej by był to diesel 1.9 minimum 100 konny.
Sedan lub HB.
Co polecicie?
Myslalem nad audi a4 b6, a3 (2003r+),
Z marek to myślałem nad Audi, VW, Opel, Seat.
rok oczywiście 2001+
flair
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 10 02 2012

21 Wrz 2012, 20:25

Opel Vectra C 1,9 CDTI 150KM
Koniu
Forumowicz VIP
 
Posty: 18296
Zdjęcia: 4
Miejscowość: obecnie Fulda
Auto: Mondeo // Astra

20 Paź 2012, 10:30

Jeszcze jakies propozycje? :) Cena wzrosła do 25tysięcy
flair
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 10 02 2012

20 Paź 2012, 11:59

Za 1.9 TDI zapłacisz więcej niż powinieneś. To dobre diesele, ale nie najlepsze.

[link do oferty na Allegro wygasł]
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

20 Paź 2012, 12:13

No nad BMW też się zastanawiam ale boje się trochę tego tylniego napędu w zimie bo do mistrza kierownicy mi dużo brakuje hehe :D
flair
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 10 02 2012

20 Paź 2012, 12:35

a3 II w dieslu za 22tyś? :no: nawet za 25tyś miałbyś wykończonego 2 litrowego diesla którego ktoś próbuje sie pozbyć(bardzo awaryjne silniki).

BMW e46 będzie zdecydowanie najlepsze w tej kasie i "klasie". B6 też byś znalazł ale jej serwis będzie o dziwo sporo droższy od BMW.
Chwała nie przemija ...
jovovich
Początkujący
 
Posty: 191
Miejscowość: Piekary Śląskie
Prawo jazdy: 16 01 2008
Auto: Audi a3
Silnik: 2.0 TFSI 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Audi Q7 – czy to najlepszy luksusowy SUV na rynku?
    Segment luksusowych SUV-ów nieustannie się rozwija, prezentując coraz to nowsze modele i innowacyjne rozwiązania technologiczne. Na tym wymagającym rynku Audi Q7 od lat utrzymuje swoją pozycję jako jeden z najbardziej ...
    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta
    Po zimie warto sprawdzić stan techniczny swojego auta i przygotować je do cieplejszych warunków. Chociaż w tym roku zima była łagodna, to jednak nasz samochód przez kilka miesięcy był narażony na działanie mrozu oraz substancji ...

20 Paź 2012, 13:42

To nie czasy Malucha, tylny napęd nie wymaga świetnych umiejętności - kontrola trakcji i inne pierdoły, a nie poczujesz większej różnicy. Kupisz lepsze opony zimowe i będzie śmigał świetnie, nie masz co się bać. A silnik jak i całe auto jest bez porównania lepsze niż wszystkie wynalazki spod obornika szmelcwagena.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

20 Paź 2012, 13:57

No niby technika poszła do przodu trochę :D Samochód fajny tylko jak to jest ze stromymi górkami w zimie? Lepiej takie omijać czy macie jakieś sposoby na wjazd? :)
flair
Nowicjusz
 
Posty: 27
Prawo jazdy: 10 02 2012

20 Paź 2012, 13:59

Po prostu jechać, nie martw się, jak górka będzie bardzo oblodzona to i przednionapędowiec nie przejedzie. Nie raz z moim znajomym jechałem 320d w zimę i zupełnie nie zdawałem sobie sprawy, że to przecież napęd na tylną oś, zero różnicy, a samochód o wiele lepiej się prowadzi.
Killaz
Stały forumowicz
Awatar użytkownika
 
Posty: 1374
Zdjęcia: 5
Prawo jazdy: 09 06 2013
Auto: VW Golf
Silnik: 1.6 MPI
Paliwo: Benzyna
Rok produkcji: 2009

20 Paź 2012, 16:54

Jeśli górka będzie stroma to niestety jest znacznie trudniej niż w przednionapędówce.
Ogólnie w zimie znacznie lepiej i pewniej jeździ się z przednim napędem, niestety ale nacisku na oś nie oszukasz.
Jak ktoś Ci mówi, że nie ma różnicy to po prostu nie ma doświadczenia, mam porównanie bo sam jeżdżę tylnonapędówką a często też przednionapędówką rodziców, opony w obydwóch nowe o identycznym rozmiarze i tej samej marki a, że mamy drugi dom w górach do którego często w zimie jeżdzimy bo to świetna baza wypadkowa na narty to trochę wiem na ten temat.
A z tylnym napędem zrobiłem już 90tys. km także jakieś pojęcie o jego zachowaniu w różnych warunkach mam.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000

20 Paź 2012, 19:40

Wiadomo, że różnica jakaś tam jest. Natomiast nie ma co popadać w paranoje i skreślać samochodu ze względu na tylni napęd. Będziesz jeździł z głową to na drzewie nie wylądujesz. Jak ktoś ma siano zamiast mózgu to i maluchem sie zabije. A jeśli mówimy o skrajnie trudnych warunkach jak typowy lód na drodze, które zdarzają się bardzo rzadko to choćbyś miał i 4x4 to pojedziesz jak na nartach :)
Chwała nie przemija ...
jovovich
Początkujący
 
Posty: 191
Miejscowość: Piekary Śląskie
Prawo jazdy: 16 01 2008
Auto: Audi a3
Silnik: 2.0 TFSI 200km
Paliwo: Benzyna
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2010

20 Paź 2012, 21:15

Skreślać nie ale na podjazdach to jest problem, czasem również może zaskoczyć nagła nadsterowność a to nie jest przyjemne.
Zresztą mój ostatnio w rowie wylądował całe szczęście bez szkód, jadą przed 5 rano przez las za T4 które notabene jadąc szybciej przejechało bez problemu.
Ogólnie gdybym mieszkał w górach cały rok to na pewno nie kupiłbym RWD.
Jasiek90
Stały forumowicz
 
Posty: 2899
Miejscowość: Zawichost
Prawo jazdy: 01 01 2001
Przebieg/rok: >50tys. km
Auto: Chrysler PT Cruiser/Seat Arosa
Silnik: 2.4-152 KM/ 1.7 SDI
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Hatchback
Skrzynia biegów: Automatyczna
Rok produkcji: 2000