Diesel Kombi

16 Paź 2013, 14:33

E39 w kombi za 14k - to pamietaj że napewno przed liftem i napewno rocznik około 97-98.
Bo w takiej cenie nowsze roczniki to padaki (dużo się za tym ostatnio objeździłem).
matiit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 05 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: m52b28
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

16 Paź 2013, 15:12

oczywiście w te przedliftowe celowałem. Z resztą prócz różnicy w kolorze świateł nie widzę między jednymi a drugimi różnicy, no ale w kwestii BMW jestem kompletnym laikiem. A który silnik najlepiej wybrać? 2.0, 2.2, 2.5 czy 2.8 i jaka jest różnica między m52, a m54?
koper124
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: Warszawa

16 Paź 2013, 15:58

M54 było od 98 roku.

Mówią, że M54 bardziej awaryjne.
M54 nie ma 2.0 i 2.8 (jest 2.2 i 3.0)
M54 były tylko z 2 vanosami, gdzie koszt ich naprawy może przestraszyć.

M52 są ogólnie trochę prostsze w budowie.

2 vanosy dają tyle, że masz moment obrotowy przesunięty trochę w dół, dzięki czemu powinno być nieznacznie mniejsze spalanie.

Na pewno nie opłaca się brać podstawowego 2.0 150km - trochę za słaby do dużej budy.
Wybierz cokolwiek większego.
matiit
Początkujący
Awatar użytkownika
 
Posty: 128
Miejscowość: Wrocław
Prawo jazdy: 01 05 2010
Przebieg/rok: 20tys. km
Auto: BMW e39
Silnik: m52b28
Paliwo: Benzyna + LPG
Typ: Sedan/Limuzyna
Skrzynia biegów: Automatyczna

16 Paź 2013, 22:42

trafia mi się do kupienia z silnikiem 2.8 po przebiegu 235000 (autentyczny sprawdzony) nigdy niezagazowany, kupiony nowy w Niemczech i od razu przywieziony do Polski. Obecny właściciel jest drugim właścicielem od 2004r. Auto zadbane, wszystko wymieniane na czas na oryginalnych częściach. Warto taki silnik brać do zagazowanie i dobrze będzie się sprawował?
koper124
Nowicjusz
 
Posty: 19
Miejscowość: Warszawa
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne