Diesel na dojazdy do pracy 40tys

21 Sie 2021, 07:52

Witam , szukam wygodnego diesla na dojazdy do pracy . LPG odpada przez brak możliwości wjazdu do podziemnego garażu . Miesięczny przebieg około 2500 km , celuje w coś większego gdyż jestem wysoki , 2 metry wzrostu . Znajde coś ze spalaniem max 6/100 ? Max budżet 45 tys
milo88
Początkujący
 
Posty: 57
Prawo jazdy: 04 04 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 6 GG
Silnik: 1.8 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

21 Sie 2021, 09:27

Spalanie zależy głównie od stylu jazdy i warunków drogowych. Zacząłbym od peugeota 508 i mondeo mk4
franccc
Stały forumowicz
 
Posty: 2664
Przebieg/rok: >50tys. km

21 Sie 2021, 10:45

Peugeot byłby dobrym wyborem. Budżet masz wystarczający na zadbany egzemplarz.
W wersji 2.0 HDi 140-163KM przy spokojnej / przepisowej jeździe spalanie oscyluje w granicach 4.5 - 5.5 L. Miejsca w aucie wystarczająco, jest wygodne i najważniejsze to stosunek ceny do jakości. W serwisie też nie powinieneś narzekać, bo ceny części są na normalnym poziomie. Psuć też się jakoś specjalnie nie psuje.
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014

23 Sie 2021, 09:46

Czy skrzynie automatyczne są ok w tych modelach ?
milo88
Początkujący
 
Posty: 57
Prawo jazdy: 04 04 2011
Przebieg/rok: 10tys. km
Auto: Mazda 6 GG
Silnik: 1.8 120KM
Paliwo: Benzyna
Typ: Liftback
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2002

23 Sie 2021, 10:09

w 508 automat jest ok. Ważne, aby co około 60tys. wymieniać olej w skrzyni.
Nie generuje jakichś większych kosztów serwisowania.
Musisz mieć tylko na uwadze, że automat w tym aucie trochę zamula i nie odczuwa się pełnej mocy auta.
Tom88T
Początkujący
 
Posty: 238
Przebieg/rok: 30tys. km
Auto: 508
Silnik: 2.0
Paliwo: Diesel
Skrzynia biegów: Manualna
Rok produkcji: 2014
  • Ciekawe publikacje motoryzacyjne

    Trzymaj się odpowiedniego pasa ruchu
    Kierowcy często zapominają o zasadach ruchu drogowego i na drodze dwupasmowej jeżdżą lewym pasem, a na drodze trzypasmowej środkowym i lewym. Tymczasem w Polsce obowiązuje ruch prawostronny, co w praktyce zobowiązuje kierowców ...