Cee'd I z podstawowym silnikiem 1,4/109KM i podstawowym wyposażeniem to kwestia minimum 20tys.
Diesle to będą jakieś ulepy albo poflotowe graty, bo mnóstwo tego u nas jeździło i jeździ w firmach.
Ten z linku po samej cenie nie jest już warty oceny i jeszcze handlarz magik.
Co do silnika 1,6CRDi. Są dwie wersje przed liftem czyli 90KM i 115KM. Słabsza ma prostą turbinę, brak dwumasy i nie zawsze DPF. Mocniejsza wersja posiada te elementy ale kwestia filtru cząstek stałych to już do rozgryzienia przez numer VIN. Auta od 2010r. muszą go mieć obowiązkowo. Rozrząd na łańcuchu.
Silnik tak na prawdę nie ma bolączek jak nie jest zaniedbany serwisowo. Trwałością i kulturą pracy przewyższa uwielbianego u nas 1,9TDI/105KM. Ostatnio użytkownik
motozakup pisał, że widział Hyundaia i30 z tym silnikiem z przebiegiem ponad 700tys. km
![Wink ;)]()
Użytkowanie diesla w mieście nie jest dobre, bo zapycha się filtr cząstek stałych. Jak go nie ma to problem z głowy ale co z tego jak na krótkich dystansach diesel pali prawie tyle co benzyna, a jest droższy w serwisie.
Polecam w tej cenie szukać podstawowego Cee'da z 1,4/109KM w kolorze metalicznym (pastelowe białe i czerwone miały słaby lakier i mogła pojawić się rdza), bo na lepszą wersję czyli 1,6 za mały budżet