noisy napisał(a):Renault w moich oczach jest po prostu nie godny zaufania i zapracował sobie na to. Największe wpadki to diesle 1.9dCi i zalecanie wymiany oleju co 30tys km !! Problem z panewkami problem z turbinami,
Mówisz o dieslu 1.9 a w linkach dzidy są wersję z silnikiem benzynowym
i wieczny problem z elektroniką.
W Clio II - aucie z czasów Laguny II jakoś nie ma przebojów z elektroniką to dla czego miały by być w Clio IV -w aucie z czasów Laguny III w,której już nie ma problemów z elektroniką
Nie trwałe zawieszenia.
W Clio II wjechanie z prędkością 80 km/h w dziurę sięgającą do bruku zaowocowało jedynie wymianą sworznia i osłony przegubu i guzem na oponie.
Dodatkowo ich nowe silniki posiadają takie wymysły, ze po pewnym przebiegu strach bedzie tym jezdzić żeby się nie rozleciało. Mowa o małych wysilonych turbo doładowanych silnikach.
Clio z linków dzidy mają zwykłego benzyniaka 1.2 75 KM
Z Renaulta godny pochwały jest silnik benzynowy 2.0 16v starej szkoły bardzo trwały świetnie nadający się pod gazowanie. Ale to już przeszłość...
Chyba nie ma miałeś myśli 2.0 M4R w,którym z powodu gazu reguluje się zawory ponoć co 30 tys.km i do regulacji zaworów trzeba wyciągać silnik ? W 2.0 170 KM i 2.0 208 KM nie ma tego problemu.